Часи не вибирають, але ми вибираємо, як проживати ті, що випали на нашу долю. І ми вибираємо не відкладати життя на потім, вносити свій економічний та інтелектуальний вклад в майбутнє України вже сьогодні.
Нашим пріоритетом залишаються цікавий контент, корисний нетворкінг, а також комфорт та безпека наших учасників та спікерів.
Чекаємо вас на 17 УМФ 17-18 квітня 2024 року!
Ось уже 17 років Український маркетинг-форум
Власники компаній та топ-менеджери, які реалізують функцію маркетингу, стратегічного планування та розвитку.
Форум найбільш корисний для компаній, які працюють на ринках споживчих товарів, товарів тривалого користування, фінансів, страхування, телекомунікацій, IT, дистрибуції, роздрібної торгівлі та послуг.
Свіжі кейси та виклики поточного року. Більше 50 яскравих доповідачів – ключових гравців ринків та найкращих експертів з маркетингу.
Ми будемо говорити на теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту та допоможуть бізнесам адаптуватися до нових реалій.
НОВИЙ УКРАЇНСЬКИЙ РЕАЛІЗМ: ЖИВУЧІ
Україна — всередині ідеального шторму. Попереду, можливо, роки війни, і нічим не гарантоване майбутнє. Тож батарейки на нулі навіть у найбільш життєстійких. Що може бути тією енергією, яка дасть паливо для довгого руху вперед у те бажане майбутнє, де Україна перемогла і процвітає?
Шукати рецепт кожному доведеться самостійно, а почати потрібно не тільки з прийняття нових реалій, але й з іще чіткішого фокусування на запитанні "Заради чого?".
Цього року ми поговоримо з українськими компаніями, які знайшли своє "заради чого", про те, як вони вибудовують свій "шлях у довгу" без ілюзій, де черпають енергію та що думають про майбутнє.
Попри всю невизначеність майбутнього, ми будемо багато говорити про нього: про технології ШІ, які вже змінюють спосіб комунікації, роботи та навчання; про розвиток людських ресурсів, яких в Україні стає дедалі менше; про кардинальні зміни у споживанні, які спричиняє війна; про те, як бізнес починає розвиватися на нових ринках і розбудовує нові соціальні стратегії, спрямовані на допомогу суспільству та війську.
Ми бачимо, як бізнес створює власну філософію — новий український реалізм, в якому головне не нити, а робити.
2024 рік, можливо, і не принесе подарунків, але ми тримаємо удар і продовжуємо будувати те, у що віримо.
Має 20-річний досвід роботи у маркетингу, зокрема у компаніях Roshen, Fozzy Group, Universal, Fish Company. Володіє потужною експертизою з розроблення бізнес-стратегій, спрямованих на збільшення маржинальності та продажів. У професійному портфоліо Ірини — досвід створення брендів, їхнього розвитку та виведення на лідерські позиції на ринках України, Східної Європи та Середнього Сходу.
В МХП Ірина відповідає за стратегічний розвиток категорії “М’ясо та мʼясо-ковбасні вироби” та спільно з командою працює над просуванням брендів МХП у цих категоріях.
Що зробити, аби споживач полюбив твій продукт? А якщо це продукти 18 різних продуктових брендів? Поділиться команда МХП, яка розвиває, зокрема, бренди “Наша Ряба”, “Апетитна”, “Легко!”, “Бащинський”, Skott Smeat, “РябChick” та інші.
Комунікаційниця з майже 10-річним стажем та юридичною освітою. Першого серпня 2023 року Юлію призначили старшою директоркою з корпоративних комунікацій регіону Центральної та Східної Європи та Carlsberg Ukraine. Від вересня 2021 року обіймала посаду старшої директорки роботи з органами державної влади та з корпоративних питань Carlsberg Ukraine. Свою карʼєру в Carlsberg Ukraine вона розпочала у 2019 році на позиції старшої менеджерки роботи з органами державної влади.
Професійну діяльність Юлія розпочала з посади юристки, а від 2015 року працювала в Американській торговельній палаті в Україні, де пройшла шлях від координаторки роботи комітету з питань харчової промисловості до керівниці трьох напрямів — харчова промисловість, ритейл та питання інтелектуальної власності.
Юлія має диплом магістерки за спеціальністю “регулювання міжнародної торгівлі” Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка, додатково пройшла курс навчання в University of Salford (Манчестер, Велика Британія) за спеціальністю “право”.
Історія про те, як в умовах воєнного часу бренд “Львівське“ адаптувався до потреб ринку з урахуванням виробничих обмежень, переглянув портфельну та комунікаційну стратегії, об’єднав українців та зміцнив лідерські позиції.
Має 20+ років роботи у корпоративних та маркетингових комунікаціях, управлінні репутацією, GR та HR-brand. За плечима ефективна робота за цими напрямами у групі компаній “Континіум”, Corum Group і Starlight Media. Від 2020 року Олена керує репутацією Нової пошти та всієї групи компаній. Вихід компанії на міжнародні ринки, корпоративна культура, публічні GR-комунікації, проєкти соціальної відповідальності бізнесу, антикризові комунікації — усе це за її управління. Більш ніж 100 міжнародних та українських нагород за ефективні комунікації та маркетинг. Двічі найкращий PR-директор країни. Постійний топовий спікер на багатьох конференціях.
Від 2023 року обіймає посаду маркетинг-директорки телеканалу СТБ, до цього була його промодиректоркою.
Лідія працює у медіа з 2009 року. Починала кар’єру на телеканалі “1+1”, у 2012-му перейшла на СТБ і відтоді стала його найбільшою прихильницею та амбасадоркою. Життєвий девіз Лідії збігається зі слоганом бренда, яким вона опікується — єдине тату, що вона має, це напис “Можливо все”. На каналі вона працює більш ніж 12 років. Лідія є активною волонтеркою з 2014 року.
Розробляла промокампанії для найвідоміших проєктів та серіалів українського телебачення. Зокрема, для українсько-європейського серіалу “Перевізниця”, створеного Starlight Media у співпраці з найстарішою кіностудією світу Gaumont.
Після початку повномасштабного вторгнення команда Лідії створила більш ніж тисячу роликів та сюжетів, якими Україна говорила зі світом, зокрема, іноземними мовами. Серед них ролик-присвята силі захисників та захисниць, їхній боротьбі за свободу та безпеку країни і близьких “Захисти Своє!”, що був нагороджений золотом у номінації “Найкращий соціальний некомерційний ролик” міжнародної премії у галузі дизайну, промо та комунікацій Eyes & Ears of Europe Awards 2023.
Ще один знаковий проєкт СТБ, яким опікувалась Лідія, — “Мадонна. Життя триває”, присвячений жінкам, які народжували дітей під час повномасштабного вторгнення.
За керівництва Лідії спільно з організацією “Безбар’єрність” телеканал СТБ представив проєкт “Спілкування з Нескореними” — серію відеороликів, спрямованих на розвиток безбар’єрного спілкування та взаємодії, поваги до бойового досвіду та гідності ветеранів і ветеранок. Ще один кейс — промо національної кампанії зі сплати податків від держави Україна та Starlight Mediа.
Кейс “Перевізниці” показовий з погляду побудови міжнародного маркетингу міжнародною командою в оновлених політичних, соціальних та бізнесових умовах.
Під час виступу розберемо: на яких засадах будувалося партнерство; як розподілялися зони впливу так, що зіграла сильна сторона кожного; як, демонструючи неймовірну гнучкість в адаптації до різних культур, збереглася головна ідея серіалу; як масштабувати та повторювати такі кейси.
Ми дуже різні, проте точно можемо бути разом.
Займається побудовою найрізноманітніших рішень на стику маркетингу, технологій і даних. Останній рік активно працює над впровадженням AI-рішень у робочі процеси компанії в напрямку маркетингу. Натепер як менеджер розробляє AI-технологію компанії MacPaw.
До цього працював як MarTech-аналітик у компанії ЛУН — онлайн-сервісі з пошуку нерухомості у мегаполісах. У ЛУН розробляв власну рекламну мережу з динамічним ремаркетингом і власним трекінговим пікселем. Відповідав за монетизацію трафіку, його аналітику та автоматизацію маркетингу загалом.
Розпочинав свою кар’єру вебаналітиком у digital-агентстві UAMASTER, де займався побудовою систем маркетингової аналітики для різних типів бізнесу: ecommerce, saas, marketplace, media та інших. Сертифікований спеціаліст Google Analytics та Google Ads. Автор Telegram-каналів із вебаналітики WebAnalytics та MarTech: MarkeTech.
Закінчив НТУУ КПІ, ІПСА (Інститут прикладного системного аналізу).
У зовнішній рекламі працює з першого року її народження як галузі в Україні — з 1993 року, адже саме з появою компанії BigBoard, яка була заснована за його участі, усі правильно асоціюють створення ринку рекламних конструкцій у країні.
Перша загальнонаціональна мережа рекламоносіїв різних форматів, динамічні конструкції зі зміною сюжетів, перші неонові накришні конструкції, створення українського медіамоніторингу зовнішньої реклами (компанія UMM), створення Асоціації зовнішньої реклами, яка працює досі, запровадження у практику орендних платежів для просування й легалізації дозволів на розміщення зовнішньої реклами у взаємовідносинах з меріями міст, привнесення концепції вуличних меблів та безліч усього іншого, що зʼявлялося разом із пробами пера компанії BigBoard, яку з невеликою перервою Аскольд очолює уже майже 32 роки.
Від 2006 року оператор зовнішньої реклами номер один в Україні BigBoard створив спільне підприємство із найбільшим у світі оператором зовнішньої реклами із Франції JCDecaux. У цьому альянсі й донині компанія залишається лідером зовнішньої реклами в Україні, привносячи на український ринок попит та нововведення з усього світу.
Має диплом кандидата медичних наук у галузі реанімації у кардіохірургії. Хобі: психологія, подорожі світом, профілактична медицина.
На вас чекає максимально конкретна розмова про реальний стан речей в агенціях та холдингах, які візьмуть участь у дискусії.
План: стартувати від кінця 2021 року, дати швидку ретроспективу 2022-го, трохи повільніше пройтися по 2023 року, зосередитись на теперішньому і дати прогноз (наскільки це взагалі доречно) на перспективу.
Сподіваємось, після панелі кожен учасник Українського маркетинг-форуму зможе загалом скласти для себе картинку актуального стану рекламного ринку України.
Від перших днів війни Ольга очолювала найбільший логістичний хаб у Європі HelpUkraine Center, створений у партнерстві з Нова пошта, Rozetka та TIS terminal.
Уже за кілька місяців після початку роботи HelpUkraine Center виникла ідея відкрити Superhumans Center — клініку психологічної допомоги, протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації для людей, постраждалих під час війни. Центр площею більш ніж 10 тис. кв. м був побудований за рік, а через п’ять місяців після анонсу проєкту почав надавати послуги з протезування та реабілітації.
З 2004-го по серпень 2022-го була директоркою фонду Олени Пінчук, координаторкою простору з сексуальної освіти Dialog Hub.
Співзасновниця Veteran Hub, простору з надання комплексних послуг ветеранам.
За керівництва Ольги були реалізовані наймасштабніші кампанії у медіа, благодійні концерти Елтона Джона, групи Queen та Пола Маккартні.
Серед найбільш помітних проєктів — “Медсанбат“, завдяки якому у 2014-2015 роках були підготовлені більш ніж 5000 парамедиків та запроваджені стандарти надання першої допомоги на полі бою.
Основна експертиза: проєктний менеджмент, управління благодійними фондами, фандрайзинг.
У лідерства багато облич та проявів, тож які прояви призводять до успіху в умовах війни? Під час дискусії поговоримо з українськими лідерами про життєздатне лідерство. Ми досліджуватимемо такі питання:
Протягом останніх чотирьох років побудувала кар’єру з performance- маркетолога до очільниці всього e-сommerce-напряму, який відповідає за результати продажів та розвиток нових digital-напрямів PUMA в Україні.
Має більш ніж вісім років досвіду у digital та e-commerce у побудові та імплементації стратегій для брендів. Працювала з брендами у сфері медицини, FMCG, фармацевтики, туризму, телекомунікації тощо.
З 2017 по 2020 рік була спікером WebPromo Experts Academy.
Валентин — перший не технічний фахівець у компанії Ajax System. Розвиває глобальний маркетинг уже 9 років. Ajax сьогодні — це міжнародний бренд системи безпеки, який успішно продається вже в 130 країнах, захищаючи понад 1,5 мільйона користувачів по всьому світу.
Валентин має загальний досвід роботи у маркетингу більше 16 років, працював на боці агенцій, медіа та клієнта.
Має понад 20-річний досвід управління ритейл-компаніями, банківськими та промисловими підприємствами в Україні та за кордоном. Обіймав посаду директора з розвитку “Нової пошти“, голови наглядової ради Post Express, голови правління ATF Bank (Казахстан).
Минула зима та обстріли енергетичної системи навчила людей, що електроенергія — це товар, який купується так само, як і будь-який інший. Ринок електроенергії має такі самі правила, що й інші сфери. Це означає, що гравець ринку може давати своїм клієнтам сервіси, що використовують у класичному ритейлі. Серед них і програма лояльності.
Одна з цілей впровадження програми лояльності в YASNO — закріпити у клієнта знання про “матеріальність” електроенергії, яку він споживає. Як “YASNOЛОВ” із цим справляється? Про це розповість СЕО YASNO Сергій Коваленко на Українському маркетинг-форумі.
Український підприємець, фінансист за фахом та експерт із маркетингу з понад 14-річним досвідом у цій сфері. На початку кар’єри працював на стороні рекламодавців, агенцій, сейлз-хаусів і майданчиків.
У 2015 році відкрив власну агенцію медійної диджитал-реклами — newage.digital agency. Компанія працює із BMW, Jagermeister, Olx, Fozzy, “Сільпо“ та іншими великими українськими рекламодавцями. А від 2022 року агенція переорієнтувалася на роботу на міжнародному рівні, створивши міцні партнерські зв’язки з колегами з Dept (Німеччина), Intren (Угорщина), Iqueem (Туреччина) та іншими рекламними та аналітичними агенціями.
Основа підходу Олексія до роботи — відкритість відносин і оперативність, що обов’язково підтверджується цифрами. Виступає за розвиток досвіду на стороні клієнта та загалом за зростання локального досвіду на рівні глобального ринку.
Розробив авторську методологію цілісного аналізу ефективності медійної реклами, яка є інноваційною не лише для українського, але й міжнародного ринку.
Спікер найбільших галузевих заходів та вебінарів, лектор, автор статей.
Має понад 20 років досвіду в комунікаційному бізнесі. Велика частина кар’єри пов’язана з рекламним бізнесом — агентством Euro RSCG, Нavas. Основний фокус діяльності був спрямований на стратегічне планування й управління рекламними кампаніями, а також на психологію споживача. Намагалася привнести в індустрію інноваційні техніки розуміння споживача та комунікації: семіотичний аналіз, глибинні метафоричні інтерв’ю для пошуку інсайтів, експериментальні методи.
У 2018 році заснувала перше нейромаркетингове агентство в Україні Neuro-knowledge, щоб поширювати на ринку інноваційні, але вже популярні у світі методи розуміння споживача, ухвалення рішень, формування переваг.
Серед клієнтів агентства Neuro-knowledge сьогодні Moneyveo, Львівська тютюнова фабрика, “Епіцентр”, “Ельдорадо”, Nutricia (Nutrilon, Milupa), Polpharma тощо.
Закінчила КНУ ім. Т. Г. Шевченка, kmbs, пройшла навчання у Київському товаристві символдрами (психотерапія).