Часи не вибирають, але ми вибираємо, як проживати ті, що випали на нашу долю. І ми вибираємо не відкладати життя на потім, вносити свій економічний та інтелектуальний вклад в майбутнє України вже сьогодні.
Нашим пріоритетом залишаються цікавий контент, корисний нетворкінг, а також комфорт та безпека наших учасників та спікерів.
Чекаємо вас на 17 УМФ 17-18 квітня 2024 року!
Ось уже 17 років Український маркетинг-форум
Власники компаній та топ-менеджери, які реалізують функцію маркетингу, стратегічного планування та розвитку.
Форум найбільш корисний для компаній, які працюють на ринках споживчих товарів, товарів тривалого користування, фінансів, страхування, телекомунікацій, IT, дистрибуції, роздрібної торгівлі та послуг.
Свіжі кейси та виклики поточного року. Більше 50 яскравих доповідачів – ключових гравців ринків та найкращих експертів з маркетингу.
Ми будемо говорити на теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту та допоможуть бізнесам адаптуватися до нових реалій.
НОВИЙ УКРАЇНСЬКИЙ РЕАЛІЗМ: ЖИВУЧІ
Україна — всередині ідеального шторму. Попереду, можливо, роки війни, і нічим не гарантоване майбутнє. Тож батарейки на нулі навіть у найбільш життєстійких. Що може бути тією енергією, яка дасть паливо для довгого руху вперед у те бажане майбутнє, де Україна перемогла і процвітає?
Шукати рецепт кожному доведеться самостійно, а почати потрібно не тільки з прийняття нових реалій, але й з іще чіткішого фокусування на запитанні "Заради чого?".
Цього року ми поговоримо з українськими компаніями, які знайшли своє "заради чого", про те, як вони вибудовують свій "шлях у довгу" без ілюзій, де черпають енергію та що думають про майбутнє.
Попри всю невизначеність майбутнього, ми будемо багато говорити про нього: про технології ШІ, які вже змінюють спосіб комунікації, роботи та навчання; про розвиток людських ресурсів, яких в Україні стає дедалі менше; про кардинальні зміни у споживанні, які спричиняє війна; про те, як бізнес починає розвиватися на нових ринках і розбудовує нові соціальні стратегії, спрямовані на допомогу суспільству та війську.
Ми бачимо, як бізнес створює власну філософію — новий український реалізм, в якому головне не нити, а робити.
2024 рік, можливо, і не принесе подарунків, але ми тримаємо удар і продовжуємо будувати те, у що віримо.
23 роки очолює Всеукраїнську рекламну коаліцію (ВРК), титульну індустріальну асоціацію рекламно-комунікаційного ринку України, що об’єднує понад 100 компаній — креативних, медіа, диджитал-агенцій, медіакомпаній, рекламодавців і дослідницьких агенцій, а також інших національних комунікаційних індустріальних асоціацій.
Організатор та продюсер низки знакових подій та проєктів на рекламно-комунікаційному ринку України: Ukrainian Creative Stories/Awards (КМФР, ADC*UA, Ukrainian Design:The Very Best Of), Effie Awards Ukraine, Best Marketing Teams, Best Marketing Practices, різних рейтингів агенцій, досліджень тощо.
Багаторазовий член журі міжнародних рекламних фестивалів, зокрема постійний член Epica Awards (Paris).
Кандидат економічних наук, магістр права.
На вас чекає максимально конкретна розмова про реальний стан речей в агенціях та холдингах, які візьмуть участь у дискусії.
План: стартувати від кінця 2021 року, дати швидку ретроспективу 2022-го, трохи повільніше пройтися по 2023 року, зосередитись на теперішньому і дати прогноз (наскільки це взагалі доречно) на перспективу.
Сподіваємось, після панелі кожен учасник Українського маркетинг-форуму зможе загалом скласти для себе картинку актуального стану рекламного ринку України.
Антон Тимошенко є учасником “Підпільного стендапу“ — українського проєкту, заснованого у 2015 році.
Автор двох сольних стендап-концертів — “Жартую“ (2022) та “На межі“ (2023).
Комедійно-апокаліптичний концерт “На межі“ — чорний гумор з жартами про обстріли, ядерну війну, почуття провини, евакуацію, смерть, секс, психотерапію тощо — вперше в Україні зібрав повний зал палацу “Україна“.
Використовує власні концерти та творчість для реалізації благодійних зборів на ЗСУ.
Спілкувався з Девідом Леттерманом.
Закінчив Києво-Могилянську академію.
Як постійно тримати фокус на важливості донатів? Як створювати креатив, який дійсно працює? Чи доречний розважальний формат під час війни? Під час дискусії ми поговоримо з українськими креаторами про свободу креативу в зборах, рекламні інтеграції та співпрацю з брендами, а також зʼясуємо чого бізнес може повчитись у коміків для створення власних комунікаційних проєктів.
Ви дізнаєтесь:
20 років у сфері управління маркетингом.
Має різнобічний досвід у різних сферах бізнесу. Обіймав посаду маркетинг-директора у великих українських компаніях, серед яких НСК “Олімпійський“, ювелірний дім Zarina, Укрпошта, “Фрідом Фінанс Україна“, FAVBET, компанія АВК та ін. У послужному списку багато цікавих та успішних кейсів.
Автор ідеї та продюсер одного з перших українських рекламних YouTube-серіалів “Вільні гроші“.
Третій рік війни приносить нові виклики для маркетинг-директорів, головні з яких — виснаження команд, кадровий голод та трансформація маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність, адаптацію ветеранів та соціальні програми. Саме тепер формується новий суспільний договір, і маркетингові департаменти, які відчувають такі процеси одними з перших, вкотре проходять трансформацію.
Під час панельної дискусії обговоримо наступні питання:
Стратегічна бізнес-консультантка, бізнес-тренерка, кризова менеджерка, незалежна експертка, керівна партнерка компанії «Фармрух», консультантка зі збільшення прибутковості аптечного бізнесу. Під час повномасштабного вторгнення працює у Харкові.
Спеціалістка у сфері категорійного менеджменту з досвідом роботи та участі у проєктах на фармацевтичному ринку та ринку FMCG понад 15 років у локальних та національних мережах.
Пройшла шлях від категорійної менеджерки до маркетинг-директорки Аптечної мережі 9-1-1. Має досвід роботи з боку дистрибʼютора, виробника та ритейлу. Учасниця проєктів зі збільшення прибутковості компаній, що працюють на фармацевтичному ринку України (аптечні мережі, дистрибʼютори, фармацевтичні виробники).
Провела понад 300 тренінгів, семінарів, презентацій. У портфелі тренерки понад 150 компаній, які представлені на фармацевтичному ринку України та Молдови.
Аптека — заклад охорони здоров’я, який забезпечує людям доступність до лікування. Під час війни виконання цієї місії ускладнюють дві вкрай серйозні проблеми — дефіцит персоналу і дефіцит ліків.
Керівництво Аптечної мережі 9-1-1 вирішувало їх усіма можливими способами: організувало доставку працівників на свої робочі місця, облаштувало “хостели” в офісі та в аптеках, де були підвальні приміщення.
Аптечна мережа 9-1-1 втратила більш ніж 150 торгових точок, понад 60 були розбиті або пограбовані.
Щоб виконати свою соціальну місію, процес відновлення роботи аптек мережа розпочала одразу після звільнення населених пунктів від ворога. Він тривав паралельно з розмінуванням територій. На 19-й день після деокупації відкрилася торгова точка в Ізюмі.
Усі аптеки забезпечувалися генераторами та “старлінками”, що давало можливість обслуговувати пацієнтів за програмою “Доступні ліки”.
Аптечна мережа 9-1-1 першою в Україні запустила мобільну аптеку, яка обслуговує селища Харківщини, де немає стаціонарних аптек. Фармацевти працюють у бронежилетах, адже обстріли стали буденними для регіону.
Кожний фармацевт, який щодня виходить на свій аптечний фронт, справжній герой. Завдяки їм Аптечна мережа 9-1-1 продовжує робити свою соціально відповідальну справу!
Під час війни розвиток мережі триває. Чи не щодня відкриваються нові торгові точки, запроваджуються інноваційні маркетингові акції.
2 жовтня 2023 року в усіх аптеках Аптечної мережі 9-1-1 розпочалася унікальна акція “Яйце Джойкіз”: Весело грай, імунітет захищай”. Клієнтам пропонували придбати набір, в який входили: желейні вітаміни для дітей, брелок Джойкіз — колекція з 8 іграшок, одне тимчасове тату — колекція з 24 героїв, картка з колекції карток Джойкіз для гри та картка з гарантованими подарунками від партнерів. Коштувало таке яйце 100 грн. Але за купівлі від 100 грн у чеку або товарів фірм-партнерів, які позначені акційними цінниками, клієнт міг придбати “Яйце Джойкіз” за акційною ціною: лише за 49,9 грн — з більш ніж 50%-ю знижкою.
Має 12-річний досвід у сфері маркетингу, комунікацій та продакшну. З 2017 року обіймає посаду креативної продюсерки у комунікаційній агенції Postmen. До цього працювала у компаніях BBC, BBC Sport та IMG Media у Великій Британії.
Разом із Postmen розробляла та реалізовувала низку успішних проєктів, зокрема соціальні кампанії для UNICEF Ukraine, UNFPA, UN Women, проєкти для Нової пошти, “Дарниці“, ПриватБанку, фандрейзингову кампанію “Зерна Правди“ для Музею Голодомору, виставкові проєкти до 150-річчя Лесі Українки та 300-річчя Григорія Сковороди, що отримали українські та міжнародні нагороди на креативних фестивалях (KIAF, EPICA, Cannes Lions, Eurobest, ADC Europe, Golden Drum та інші) та фестивалях ефективності Effie Ukraine та Effie Europe.
У 2021 та 2023 роках Postmen, двічі поспіль, визнали найкращою комунікаційною агенцією України. Серед клієнтів: фармацевтична компанія “Дарниця“, компанії Kormotech, Нова пошта, ПриватБанк, Kernel, Укрзалізниця, Electrolux та інші. Агенція працює із соціальними проєктами та громадськими активностями.
Як продавати новий продукт і зібрати гроші на дрони без зміни клієнтської звички, маючи нульовий медійний бюджет і лише працівників компанії як комунікаційний канал?
Досвідчена експертка з розвитку брендів із більш ніж 12 роками досвіду в маркетингу.
Вікторія відповідає за бренд Uklon, який у 2023 році увійшов до топ-10 ефективних брендів за результатами Effie Awards Ukraine.
В Uklon забезпечує розвиток бренда в Україні та країнах експансії та разом із командою розробляє ефективні компанії, які емоційно залучають користувачів та бустять бізнес-результати.
Окрім Uklon, у портфоліо Вікторії є співпраця з відомими брендами, як-от Caparol, Alpina, Krautol, та проєкти успішного запуску нових продуктових лінійок і навіть нових форматів торговельних точок.
Кредо Вікторії: створювати lovemarks, які наповнені додатковою цінністю.
Сьогодні Uklon є лідером ринку онлайн-сервісів виклику авто в Україні та здійснює експансію на іноземні ринки. Як вдалося досягти такого результату українській компанії у боротьбі з міжнародними гігантами, що мають величезний ресурс?
Один із важливих інгредієнтів цього успіху — бренд, який не залишає байдужим.
У своїй доповіді Вікторія Ковальова розповість про таке:
Комік, сценарист, баскетболіст, відомий під сценічним ім’ям “Прозорий гонщик“.
Організатор чотирьох благодійних реаліті-походів. Спав в усіх сімʼях України.
Як постійно тримати фокус на важливості донатів? Як створювати креатив, який дійсно працює? Чи доречний розважальний формат під час війни? Під час дискусії ми поговоримо з українськими креаторами про свободу креативу в зборах, рекламні інтеграції та співпрацю з брендами, а також зʼясуємо чого бізнес може повчитись у коміків для створення власних комунікаційних проєктів.
Ви дізнаєтесь:
Має понад 24-річний досвід у сфері стратегічного маркетингу, реклами та PR. Займалася побудовою позиціонування брендів, розробленням комунікаційних платформ та кампаній як міжнародних так і локальних брендів у FMCG, тютюновій та фармацевтичній галузях.
Від листопада 2019 року обіймає посаду директорки з маркетингу ПУМБ та відповідає за реалізацію комунікаційної та клієнтської стратегії банку.
У 2021 році маркетинг-команда ПУМБ була визнана як Best Marketing Team у категорії “Фінанси“, а кампанія В2В “Заради усмішки малого бізнесу“ отримала золото на Effie Awards 2021.
Кампанія 2021 року “Вже 30 років виконуємо все, що обіцяємо“ увійшла до трійки лідерів у категорії “Найкраща рекламна кампанія: банки“ за версією щорічної премії FinAwards 2022.
У 2022 році команда ПУМБ отримала нагороди за соціальний проєкт “Ми однієї крові“: Fintech Marketing campaign of the year, Best finance ESG initiative.
На FinAwards 2023 Ксенія отримала срібло у категорії “Найкращий керівник маркетингу 2022“.
У 2023 році команда ПУМБ отримала чимало нагород, якими пишається, а саме:
Колишня президентка Henkel Ukraine, членкиня наглядових рад, співвласниця цифрових стартапів у сфері освіти та краси.
Має досвід маркетингу у таких компаніях, як Henkel, Nestle та Unilever. Серед брендів, які вона просувала, Schwarzkopf, SYOSS, Gliss Kur, Taft, Palette, “Світоч”, Nestlé, Aero та інші. Протягом 20 років Ніна побудувала корпоративну кар’єру у топових міжнародних компаніях Henkel, Nestle та Unilever. До середини 2021 року обіймала посаду президентки та голови ради директорів Henkel в Україні, протягом двох років була у складі ради директорів Європейскої Бізнес Асоціації.
Неодноразово входила до топ 100 найуспішніших жінок України та найефективніших топменеджерів країни. Натепер є незалежною корпоративною директоркою, розвиває власні бізнес-проєкти. Серед них, окрім Beehive Cosmetics, новий цифровий формат освіти у світі та для шкіл України Edtech програми Ekidz.eu. Також розвиває благодійні проєкти та долучається до боротьби з дезінформацією в Україні.
Нещодавно Ніна разом із двома співзасновницями започаткувала організацію Women on Boards Ukraine, яка просуває жіноче лідерство на керівних посадах та у радах директорів та обʼєднує професійних жінок задля кращого майбутнього України. Вона є членкинею закритого бізнес-клубу CEO club.
Ніна має два міжнародні дипломи з маркетингу від Chartered Institute of Marketing та Digital Institute of Marketing, а також міжнародну сертифікацію з корпоративного управління, ESG та інклюзивного лідерства.
Співзасновниця Gunia Project, фіналістка списку “30 до 30“ Forbes Ukraine 2021.
У минулому артдиректорка та ілюстраторка. У 2019 році разом із Наталею Каменською створила Gunia Project, а у січні 2021 року вони отримали премію Best Fashion Awards у номінації “Відкриття року”.
Gunia — бренд виняткових речей, який переосмислює українську та світову культурну спадщину у предметах декору та аксесуарів. У своєму дизайні Gunia інтерпретує естетику різних епох та опікується відродженням та розвитком традиційних ремесел. Речі виробляють у майстерні бренда або в артизанальних мануфактурах країни. Усі речі є унікальним дизайнерським продуктом, що пропонує сучасний підхід на основі давніх ремесел.
Займається побудовою найрізноманітніших рішень на стику маркетингу, технологій і даних. Останній рік активно працює над впровадженням AI-рішень у робочі процеси компанії в напрямку маркетингу. Натепер як менеджер розробляє AI-технологію компанії MacPaw.
До цього працював як MarTech-аналітик у компанії ЛУН — онлайн-сервісі з пошуку нерухомості у мегаполісах. У ЛУН розробляв власну рекламну мережу з динамічним ремаркетингом і власним трекінговим пікселем. Відповідав за монетизацію трафіку, його аналітику та автоматизацію маркетингу загалом.
Розпочинав свою кар’єру вебаналітиком у digital-агентстві UAMASTER, де займався побудовою систем маркетингової аналітики для різних типів бізнесу: ecommerce, saas, marketplace, media та інших. Сертифікований спеціаліст Google Analytics та Google Ads. Автор Telegram-каналів із вебаналітики WebAnalytics та MarTech: MarkeTech.
Закінчив НТУУ КПІ, ІПСА (Інститут прикладного системного аналізу).