Спасибо!

Реєстрація
Про форум 15.03.2021

«Форум уцілілих» — 14 Український маркетинг-форум відбудеться 27-28 травня

Головною темою 14-го Українського маркетинг-форуму стане життєстійкість компаній і брендів — «Marketing Survivors: як стати зіркою в нових умовах».

img-title

У 2020 світ накрило дійсно глобальною кризою. Ті, хто колись переживав катастрофу, знають, що найскладніше для виживання — життєстійкість у довгостроковій перспективі. Яким буде світ після пандемії? Що станеться з ринками, брендами і споживачами? Що робить бізнеси здатними відновлюватися після значних ударів і грати в довгу? Які цінності, інструменти та бізнес-моделі здатні допомогти сьогодні? Відповідей на більшість життєво важливих питань ще немає, то їх шукатимуть 27-28 травня на 14 Українському маркетинг-форумі (УМФ).

«Ми залучаємо до формування контенту ключових гравців ринку та експертів з маркетингу. Ви почуєте історії життєстійкості від підприємців з найбільш постраждалих індустрій, які знайшли нові бізнес-моделі, зберегли зв'язок з клієнтами й командою. Ми покажемо кейси компаній, що у складних обставинах зробили стрибок вперед і досягли успіху завдяки унікальним продуктам, технологіям та маркетингу. Поговоримо про те, як топ-менеджери долають стрес і драйвлять команду. Покажемо, як розвиватимуться канали комунікації, маркетингові інструменти та як змінюватимуться споживачі. Подивимося під новим кутом на PR-інструменти і визначимо, як мати постійну присутність в інфополі й зацікавити аудиторію. Обговоримо Influence Marketing та поведінкову економіку, дізнаємося свіжі інсайти про споживачів».
— Ірина Бондаренко,
продюсер Українського маркетинг-форуму, обіцяє учасникам дійсно яскраву програму

Серед спікерів форуму:
* Дмитро Борисов, засновник «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова»
* Олександр Кохановський, засновник професійної киберспортівной команди Natus Vincere (NaVi)
* Ігор Сухомлин, ресторатор, засновник освітньої платформи RestoPraktiki
* Олексій Юхимчук, співзасновник сервісу доставки їжі Rocket
* Валерія Толочина, маркетинг-директор Megogo
* Влад Полонський, засновник Rockets Growth R&D
* Ольга Поліщук, маркетинг-менеджер Bacardi Martini
* Сергій Костя, маркетинг-директор BOLT
* Євгенія Близнюк, CEO & Founder Gradus Research
* Наталія Бухалова, генеральний директор UMG
* Дар’я Булатнікова, Head of Influencer Marketing provid
* Роман Бондар, заступник генерального директора держконцерну «Укроборонпром» із питань трансформацій
* Альона Тараненко, партнер брендингового агентства «Тінь»
* Володимир Дегтярьов, співвласник і СEO PR-агентства Newsfront
* Ігор Гут, керівний партнер шведського проекту DYB | Develop Your Business
* Олександр Фесенко, PR-manager Kyivstar
* Сергій Леско, співзасновник Senate Agency
Загалом за два дні події виступить понад 60 спікерів — експертів в маркетингу, комунікацій, діджіталу й реклами.

img-title

Ключові теми Українського маркетинг-форуму в 2021 році:
Постпандемічні маркетингові стратегії: виклик ефективності.
Принципи зростання v2.020: що з минулого року компанії зберегли і взяли з собою в 2021 рік.
Віддалений маркетинг-директор: як тепер управляти процесами й людьми.
Маркетинг-компетенції 2021: у чому бачать ключову роль команди маркетингу на найближчі кілька років?
Стратегії розвитку у social media: які соціальні медіа ви не можете ігнорувати? Які мережі здатні принести монетизацію? Чи змінить Clubhouse статус-кво?
Influencer Marketing. Як будувати відносини з інфлюенсерами та створювати ефективні інфлюенс-кампанії?
Бути корисним. Як бренд-активізм допомагає піару компанії.

«Ми говоритимемо про теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту і допоможуть бізнесам адаптуватися до нових реалій. Крім насиченої тематичної частини учасників форуму чекає вечірка у концепції The Survivor», — розповідає Ірина Бондаренко. Форум пройде у гібридному форматі — у КВЦ «Парковий» і в онлайні.

Український маркетинг-форум — головне щорічне місце зустрічі спільноти професіоналів, які пропонують нові ідеї, розробляють стратегії та продукти і формують клієнтський досвід. Це платформа, на якій ринок обговорює порядок денний на завтра і аналізує вивчені уроки. Ми дивимося на маркетинг з позиції першої особи і об’єднуємо кращих. Організатор Українського маркетинг-форуму — компанія IdeasFirst.

img-title

Схожі новини

УМФ протестує всіх учасників на covid-19
«Знаєш, кому дійсно важко?» — креативна кампанія Українського маркетинг-форуму закликає не нити
Спеціальна пропозиція 2021 року для постійних учасників Українського маркетинг-форуму

Хочете взяти участь в Українському маркетинг-форумі?

Купуйте квиток та фіксуйте дати в своєму календарі

або

Подивіться ключові теми виступів цього року