Спасибо!

Реєстрація
Про маркетинг 26.03.2019

Marketing Forum Talks: Олена Тараненко & Кирило Скікевич — як пов`язані бренди та почуття?

Як змінюється споживач? Чи правда, що бренди здають перед коммодіті? Як спрацював той кейс? А що ви зробили? Як ти бачиш свою роботу в майбутньому? Чим мотивуєш людей? Порадь щось почитати-подивитись.

Тільки людина зі світу маркетингу знає, що спитати у колеги по цеху.

Marketing Forum Talks — це інтерв’ю: питання спікерам Українського маркетинг-форуму ставлять члени експертної ради Форуму. Розмови знаних маркетологів, креативщиків, стратегів, комунікаторів, людей, до яких прислухаються найуспішніші компанії.

Ми продовжуємо серію роликів Marketing Forum Talks. І сьогодні у випуску Олена Тараненко ставить питання Кирилу Скікевичу.

Трохи про спікерів та учасників talks:

Олена Тараненко — бренд-стратег та партнер брендингової агенції «Тень», яка розробляє бренд-стратегії для компаній, що представляють малий і середній бізнес.

Допомагала таким брендам, як OLX, Martini, Bacardi, Synevo, Vichy, Durex, Watsons, Huggies, Shell, WOG і Gap, бути відмінними спікерами. Проекти для цих та інших клієнтів отримували нагороди на конкурсах Effie, SABRE Awards EMEA, Гран-прі PRAVDA Awards та ін.

Кирило Скікевич — один із засновників і керівник агентства Die Kulturtrager, що спеціалізується на стратегічному бренд-плануванні та дослідженні поведінки людей(раніше Trendwatching Ukraine).

Про що розмова?

Як бренди можуть допомогти розрадити точки напруги, які є дві загальні для українського суспільства точки напруги, як пов`язані бренди та почуття — все це у розмові та на 12 Українському маркетинг-форумі.

Marketing Forum Talks — корисні для всіх, хто пов’язаний з маркетингом.

Новий випуск Talks вже зовсім незабаром!
А поки пропонуємо переглянути повну програму цьогорічного форуму.

Слідкуйте за нашими оновленнями у Facebook там на вас чекають найсвіжіші анонси та новини.

Український маркетинг-форум
16-17 квітня
Mercure Congress Centre

Проект був створений за підтримки професійного відеопродакшена КПП фильм, креативного агентства BART&FINK та PR-агентства B2B PR.

Схожі новини

Marketing Forum Talks: Олена Коронотова & Олександр Колб — про конкуренцію з маркетплейсами і lifetime balance
Marketing Forum Talks: Віталій Ткаченко & Віктор Ішков — про кейс KIVI, омніканальність та чи потрібні бренди сьогодні взагалі?
Згадуємо кращі виступи 11 Українського маркетинг-форуму

Бажаєте взяти участь в Українському маркетинг-форумі?

Чудово! Купуйте квиток та не забудьте зафіксувати дати в своєму календарі

або

Cлідкуйте за оновленнями програми форуму-2019