Уже понад 12 років керує компанією IDNT, що спеціалізується на розробці та впровадженні концепцій і форматів для роздрібних мереж і банківських відділень.
Є співавтором двох книг на тему Retail Banking, Private Banking & Wealth Management, у яких знайшов вираження його багаторічний досвід розробки концепцій банківських відділень. Активний учасник міжнародної спільноти інноваторів фінансової індустрії Next Bank (Сінгапур).
Компанія IDNT співпрацює з рітейлерами і банками із СНД, реалізує проекти у країнах Європи. Застосовує досвід роздрібної торгівлі в банківській сфері, і навпаки. У IDNT вважають, що функціональний дизайн і рітейл-маркетинг у точці продажів є одним із найважливіших чинників успіху для ретейлерів, і це вимагає від дизайнерів, маркетологів, архітекторів, фахівців зі споживчого досвіду абсолютно нового розуміння потреб клієнтів в еру онлайн- і мобільних технологій.
IDNT співпрацює із провідними компаніями у галузі дизайну й керування споживчим досвідом (IDEO), а також із центрами інновацій і Customer Experience великих банків Великобританії, Іспанії та Сінгапуру. Є партнером провідної британської рітейл-консалтингової компанії Retail Vision.
Серед клієнтів IDNT є провідні рітейлери, як-от «Фокстрот», «Алло», MOYO, «Наша ряба», Укртелеком, «Космо», «Самсунг», «Єва», «Логіка» (Казахстан), а також банки з України та Росії: «Райффайзен Банк Аваль», ПУМБ, UnicreditBank, Банк Москви, «Креді Агріколь», Ощадбанк, «Номос Банк» тощо.
Досвід роботи в сфері комунікацій становить 5 років. Зона експертизи – marketing to women, mama marketing, а також кампанії з YouTube-блогерами.
З 2015 по 2017 роки працювала в агентстві Hoshva PR (найефективніше PR-агентство року за версією Effie Awards 2016 року) з такими клієнтами, як LÓreal (бренди Vichy, La Roche-Posay, L’Oreal Paris, Garnier), Reckitt Benckiser ( бренди Durex, Veet, Scholl), Henkel (бренди Color Expert, Gliss Kur), Huggies, Watsons, Synevo.
Проекти, в яких Дар’я брала участь, вигравали:
Керівник PR-агентства Newsfront, бізнес-коуч, засновник сервісу бігових екскурсій по Києву Kyiv Running Tours, фахівець в PR, комунікаціях, тайм-менеджменті і з управління командою, лектор в бізнес- і маркетинг-школах, засновник і ведучий подкасту про спорт “Друге дихання”.
У 2012 році Українська асоціація зі зв’язків з громадськістю визнала Володимира Дегтярьова кращим PR-спеціалістом з боку агентств, а галузеве видання Marketing Media Review включило його в рейтинг “35 кращих професіоналів рекламно-комунікаційного ринку України до 35 років”.
Агентство Newsfront за 2013–2016 роки реалізувало сотні кампаній для десятків українських і міжнародних брендів, включаючи Microsoft, Ericsson, Bayer, Peugeot Citroen, Bosch, Fujifilm, “Караван”, EVA, Varus, “Нова Пошта” та інших.
Освіта: Львівський Національний Університет ім. І. Франка, Hartwick College (NY, USA), Swedish Institute Management Program (Стокгольм, Швеція), Інтегральна коучинг-школа (Київ), Chartered Institute of Public Relations, диплом викладача з PR (Київ).
Активний спортсмен-тріатлет і фрідайвер, ультрамарафонець. Батько двох дітей.
Обіймає посаду директора зі стратегічного маркетингу «1+1 медіа» з січня 2014 року. Має 20-річний досвід у медіабізнесі. Журналістську кар’єру почала в 1995 році репортером в незалежній продакшн-студії «Ділові новини» у Харкові. Через рік стала редактором програми, а потім співвласником.
У 1999 році приєдналася до корпоративного центру UMH Group у Києві, де відповідала за маркетинг і PR. Під керівництвом Олени було розроблено нове позиціонування та просування бренду «Теленеделя». Також вона відповідала за запуск низки журналів групи: «Фокус», «Корреспондент», «Forbes», «Деньги», і збірок «Першої книжкової колекції» та «Великі художники» для «Комсомольської правди».
За час роботи Олени UMH Group стала найприбутковішою медіагрупою України та другою за обсягом обігу грошей у країні.
У 2017 році промокампанія фільму «Розщеплені на атоми», розроблена маркетинг-командою «1+1 медіа» під керівництвом Олени, отримала золото на конкурсі PromaxBDA Europe Awards, а промокампанія «Чорнобиль 30 років» і промо до фільму «Розщеплені на атоми» – срібло на PromaxBDA Global Excellence Awards.
Крім того, у 2017 році «1+1 медіа» здобула перше місце рейтингу Best marketing team в категорії «Медіакомпанії» в рамках Effie Awards Ukraine.
Експерт з mobile marketing, продажів, акаунтінгу, розвитку бізнесу.
Має 3 роки досвіду керівництва продажами в digital-сфері, більше 10 років досвіду роботи в сфері маркетингу та бренд-менеджменту на ринках автомобілів, моди та елітних товарів.
Дипломований журналіст і фахівець в області PR.
Провів все свідоме життя в сфері маркетингу, працюючи з 15 років в цифровому агентстві Postmen. Два роки тому переїхав до Варшави, почавши співпрацювати з польською компанією – розробником чатботів Wandlee.
Серед клієнтів компанії Ikea, Orange, Allegro, Peugeot, Havas, Grey Group, Group M, телеканали nickelodeon і TVN. Крім того, Wandlee є єдиним партнером Facebook Messenger і лідером на польському ринку. Так, нещодавно завдяки створеному для телевізійної гри Milionerzy чатботу телеканал TVN отримав срібну статуетку effie. А сам чатбот Milionerzy став одним із найпопулярніших в Польщі чатботів.
Поле діяльності Данила в даний час знаходиться на стику маркетингу і технологій. Зокрема, Данило бере участь в реалізації децентралізованого проекту з розробки колективного штучного інтелекту alberta.ai.
Досвід роботи в маркетингу – 23 роки. Почала кар’єру в 1995 році видавництві «Бліц-Інформ» на позиції менеджера з маркетингу та реклами і доросла до заступника директора видавничого дому з маркетингу.
В різний час займала керівні позиції в наступних медіапроектах: комерційний директор в «Московському комсомольці», директор з маркетингу та реклами газети «Деловая столица», генеральний директор ВД «Експерт-Україна», перший віце-президент холдингу «Медіа інвест груп» («Експерт», «Економічні вісті», «Статус», LQ), директор департаменту комерційних проектів СТБ. Кар’єру в медіа завершила в 2016 році на позиції директора з розвитку StarLightMedia (СТБ, ICTV, Новий канал, M1, M2, оце), де займалася, серед іншого, розвитком інтернет-контуру групи.
З 2016 року – співзасновник і COO IT-компанії для маркетингу D2 (Unilever, Nestle, ГК «Молочний Альянс», «Укрпошта», ВДНГ, JTI, GoodFood, Novus, AXA, Watsons, «Новий час», Дарниця, Ferrero Rocher) . З приходом Ірини був проведений релонч компанії D2 c нової спеціалізацією – створення IT-рішень для маркетингу. За неповних 2 роки реалізовано понад 150 проектів.
Член журі EFFIE Awards Ukraine. Брала участь у створенні Класифікатора преси – ініціативи УАПП, Глосарію сфери інтернет-реклами, Digital Development Committee (DDC) при ВРК.
Серед клієнтів компанії Nestle, Unilever, ГК «Молочний Альянс», «Укрпошта», Delta Medical, ВДНГ і ін.
Працює сфері розвитку проектів e-commerce вже більше 9-ти років. За цей час встиг взяти участь у просуванні невеликих інтернет-магазинів і великих торгових майданчиків, таких як prom.ua. У prom.ua за 6 років виріс від продакт-менеджера невеликої команди розробки до CEO всього проекту і його клонів в країнах СНД.
СоСЕО асоціації FBN-Ukraine, медіаконсультант, віце-президент фонду “Благодійна Україна”, президент консалтингової компанії Win Win Communication.
Лариса має більш ніж 25-річний досвід роботи у сфері комунікацій та медіа. Розпочинала кар’єру як ведуча та автор програм української редакції радіо “Свобода” (Київ – Мюнхен – Прага), працювала спецкореспондентом і телеведучою програми “Вікна”, головним редактором видань “Деловая неделя – Financial Times” і “Новое русское слово” (Нью-Йорк).
У 2005 р. перейшла на державну службу. Працювала прес-секретарем Міністерства надзвичайних ситуацій України. Вже восени 2005 р. була запрошена президентом України Віктором Ющенком для формування нового типу роботи прес-служби, і з 2005 до 2010 р. очолювала прес-службу президента.
У 2010–2014 рр. обіймала посаду заступника голови Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення. Була представником України в Керівному комітеті Ради Європи з питань медіа та інформаційного суспільства.
Лариса отримала освіту на факультеті журналістики Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, закінчила Міжнародну школу менеджменту медіа (США) та Дипломатичну академію України.
Активно займається волонтерською, громадською та просвітницькою діяльністю. Є членом Координаційної ради Aspen Ukraine Initiative.
Захоплюється інноваційними технологіями у сфері інформаційної політики та освіти, музейними платформами для знань, подорожами.
Провела 10 років, працюючи в маркетингу компаній «Ріглі» та «Філіп Морріс Інтернешнл». На різних етапах своєї кар’єри вона працювала в Україні, Швейцарії та Сполучених Штатах, в 2004–2007 роках відповідала за розвиток портфоліо ФМІ та Мальборо в Латинській Америці.
В 2009 році отримала ступінь MBA Кellogg School of Management з маркетингу та фінансів. З 2009 року консультує, проводить тренінги та викладає, за цей час в неї були проекти більш ніж в 15 країнах на трьох континентах.
Юлія також брала участь в розробці та викладанні корпоративних освітніх проектів, що проводились спільно з компанією Stratex (Франція), Master Trainer’s Institute (Франція), Monitor Group (зараз Deloitte).
Юлія закінчила Київський національний економічний університет за спеціальністю «Міжнародна економіка» та Old Dominion University (Norfolk, Va) зі ступенем бакалавра фінансів. В рамках МВА програми Кеllogg School of Management Юлія також проходила навчання за програмою обміну в London Business School, і є членом клубу випускників обох цих шкіл.
В останні роки окрім маркетингу Юлія цікавиться темою управління змінами та трансформації корпоративних культур компаній.
Ольга своєю роботою доводить важливість соціально значущих комунікацій, оскільки вона – СЕО Фонду Девіда Лінча в Східній Європі та керуючий партнер однієї з провідних PR-агенцій в Україні – O2PR.
Ольга Дьякова – майстер сеансу одночасного управління різноплановими проектами в нашому улюбленому стилі Fusion. Ольга – СЕО Фонду Девіда Лінча в Східній Європі, керуючий партнер одного з провідних українських PR-агентств O2PR, співзасновник міжнародного руху Slow Food і співзасновник фешн-бренду MOII. Однак, ці проекти лише на перший погляд здаються різноплановими – всі вони по суті про одне й те саме – про сталий розвиток та соціально значущі комунікації, які сьогодні вкрай важливі як для бізнес-проектів всіх масштабів, так і для України в цілому.
Маючи багатий досвід розробки та реалізації комунікаційних кампаній, КСВ-проектів і антикризового PR, а також формування міжнародного іміджу компаній і організацій, Ольга сфокусувала основну увагу на просуванні проектів в площині побудови позитивного іміджу України в міжнародному інформаційному полі, оскільки твердо переконана в тому, що нашій країні, як ніколи, потрібен ажіотаж глобального масштабу зі знаком «плюс».
Тренер та консультант з організаційного управління, засновник компанії HoRes Pro, сертифікований консультант міжнародного Інституту Адізеса (стадія 0–2).
Борис – спеціаліст з підготовки та розвитку керівників. Провів більше 100 тренінгів, організував комплексні програми розвитку управлінських компетенцій. Вважає, що ефективний менеджмент і раціональне лідерство є запорукою формування команди переможців.
Закінчив MBA-програму LvBS, к.е.н., пройшов навчання в Adizes Graduate School. Є керівником школи управління отельно-ресторанного бізнесу, в минулому – керівник корпоративного університету Idea Bank.
Має 17-річний досвід управління маркетингом та змінами на українських ринках продуктів харчування, IT-дистрибуції, телекомунікацій, медіа, рітейлу та ресторанного бізнесу.
Створював і розвивав корпоративні та споживчі бренди, серед яких «Смак», «Фрутіко», WEGA Distribution, kmbs, «Голден Телеком», «СвітОнлайн», Beeline Business, KM CORE, CDMAua, Viasat, UA.TV by Viasat тощо.
Наприкінці 2017 р. очолив перезапуск функції та ідеології маркетингу у компанії «ЛІГА:ЗАКОН».
Із 2007 року член журі Effie Awards Ukraine.
Chief Customer Officer у Watsons Ukraine, аgile-практик. Окрім звичайних функцій з управління маркетингом та клієнтським досвідом, фокусується на digital-трасформації бізнесу Watsons в Україні, зокрема відповідає за eCommerce.
Має понад 12 років досвіду роботи маркетинг-директором у рітейлі, включаючи компетенції з управління програмою лояльності (CRM) та клієнтським досвідом (CXM), управління календарем промоцій, мультиканальними маркетинговими комунікаціями, створення форматів магазинів.
Certified Scrummaster® (CSM).
Certified Scrum Product Owner® (CSPO).
Більше 20 років працює у сфері реклами та маркетингу. Має досвід створення нових продуктів (напої та кондитерські вироби), побудови брендів, розробки та реалізації стратегій (у тому числі медійних) і рекламних кампаній, аналізу зовнішніх і внутрішніх даних.
З 1999 року живе і працює в Києві. Близько 4 років обіймав посаду менеджера з маркетингу в компанії “ІДС”, більше 8 років був директором зі стратегії рекламного агентства Euro RSCG Kiev. З 2012 року директор зі стратегії та досліджень групи компаній “Нові продукти” (бренди Shake, Revo, Non Stop, Pit Bull, APPS, Why Not, Eat Me, Crops тощо).
До сфери професійних інтересів належать: розробка нових продуктів і брендів, реклама, медіа, дослідження.
Закінчив економічний факультет Харківського державного університету за спеціальністю “економічна теорія”, там же закінчив аспірантуру. Викладав у харківських ВНЗ.
Бренд-менеджер категоріі «Ігристі вина та вермути Martini» в Bacardi Martini в Україні та Казахстані. Має досвід понад 10 років роботи у провідних міжнародних компаніях у бренд-менеджменті та маркетингу.
Досвід роботи включає управління такими брендами – лідерами індустрії, як Coca-Сola, Ferrero, Burn, а також запуск на ринок квасу «Ярило» та релонч бренду Nutella.
Також має досвід роботи із молодіжними брендами та субкультурами.
В компанії Bacardi Martini працює з лютого 2015 року.
Серійний ІТ-підприємець. У травні 2002 року разом зі своїми товаришами заснував компанію TemplateMonster. Працюючи генеральним директором TemplateMonster протягом 13 років, він інвестував в запуск таких ІТ-проектів, як MotoCMS, Photodoto, Site2you, Designfloat.
Крім того, Давид – громадський активіст, автор «Народного проекту» в підтримку української армії.
Давид є щасливим батьком 3 дітей, барабанщиком та пристрасним соціальним активістом у розвитку місцевого малого бізнесу.
Має більше ніж 16-річний досвід роботи у сфері маркетингу. Із 2001 року керує маркетингом у різних торговельних мережах. У 2005 році належала до команди творців торговельної мережі COMFY.
2009 року, незважаючи на кризу, COMFY вивела на ринок новий формат магазину побутової техніки, який став бенчмарком для українського ретейлу. За три роки COMFY перетворилася на провідну компанію у сфері ретейлу і законодавицю підходів до маркетингу та просування роздрібних магазинів.
У 2010 році Наталія увійшла до топ-10 кращих маркетинг-директорів за версією MMR.
У 2014 р. очолила e-commerce-напрям COMFY, що є стратегічним для компанії. І цього ж року інтернет-магазин comfy.ua увійшов до десятки найбільших інтернет-магазинів України за версією Forbes, а також отримав нагороду E-commerce Awards в номінації «Мультиканальний рітейлер».
У сфері комунікацій із 1999 р. До того був журналістом і редактором. Працював у комерційних і державних компаніях, брав участь у проектах міжнародних організацій і PR-агентств.
2003 р. створив PR-агентство MTI Consulting, яке до 2009 р. реалізувало понад 100 проектів для більше ніж 40 клієнтів.
2011 р. став співзасновником цифрового агентства PlusOne DA, яке за рік перетворилося зі стартапу на серйозного гравця ринку й увійшло до топ-10 українських цифрових агентств.
2013 р. створив власне цифрове агентство Postmen.
Інвестує в інтернет-бізнес і бере участь у мережевих культурних і громадських проектах.
Засновник громадської ініціативи «Стрічка», вірусні маніфести й акції якої дали початок« помаранчевому брендингу» революції.
Захоплюється сноубордингом, фотографуванням, колекціонуванням фотокниг.
Експерт із питань сервіс-дизайну та побудови цілісної системи управління клієнтським досвідом. Перевага Олега – вміння надати практичного значення таким абстрактним поняттям, як клієнтоорієнтованість і позитивний клієнтський досвід. Він знає, як пов’язати дизайн клієнтського досвіду з видатними бізнес-результатами.
У різний час очолював підрозділи зі створення нових продуктів, управління клієнтським досвідом, продажами, маркетингом у таких компаніях, як «Київстар», life:), Beeline і Укртелеком. Створив успішний інтернет-магазин української музики.
На даний час консультує компанії, що є лідерами ринку, допомагаючи їм отримати довгострокову конкурентну перевагу завдяки побудові цілісної системи управління клієнтським досвідом і дизайну клієнтоорієнтованих продуктів та сервісів.
Закінчив Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут” за спеціальністю «телекомунікації». 2013 р. отримав ступінь Executive MBA в IE Business School (Мадрид). Любить людей.
Засновник та ідейний натхненник компанії Artellence. Розробив технічний підхід, який дав можливість реалізувати ідею персоналізації комунікацій. Підхід дозволяє працювати індивідуально з кожним покупцем: спочатку вивчити його інтереси і психотип, потім дізнатися, які елементи реклами його чіпляють і показати потрібну рекламу саме цій людині. І все це без участі людини.
Має два бекграунди: математичний і бізнесовий. Так, до створення Artellence Володимир розробляв стратегії запуску нових продуктів і виходу на нові ринки для європейських офісів великих міжнародних компаній.
Директор з маркетингу ПАТ «Концерн Галнафтогаз» – провідної української компанії, основною діяльністю якої є роздрібна торгівля паливом і товарами через мережу з більше ніж 400 заправних комплексів «ОККО», а також більше 40 ресторанів під брендами «A la minute», «Pasta Mia», «Meiwei». Компанія – один з лідерів на ринку нафтопродуктів, представлена у всіх областях України.
Працює в ПАТ «Концерн Галнафтогаз» протягом тринадцяти років, пройшов по всіх щаблях кар’єрної драбини – від менеджера відділу постачання та збуту нафтопродуктів, фахівця-аналітика, керівника відділу аналізу і досліджень до директора по маркетингу. Маючи на озброєнні математичну освіту Львівського національного університету ім. І. Франка та Технічного університету Ейндховен, він успішно втілив у життя комплексну аналітичну систему, яка дозволяє приймати ефективні маркетингові рішення.
Крім управління маркетингом «ОККО» керував розробкою і впровадженням програми лояльності Fishka в мережі АЗК «ОККО», і продовжує керувати нею вже як коаліційної програмою. Сьогодні, крім «ОККО», партнерами програми є мережа супермаркетів «Фуршет», магазини цифрової техніки «АЛЛО», «Райффайзен Банк Аваль», страхова компанія «Універсальна», мережа «Аптека доброго дня» та інші.
Останні 18 років є організатором головних подій рекламного ринку України: Effie Awards Ukraine, Київського міжнародного фестивалю реклами, Клубу арт-директорів (ADC*UA) і конкурсу ADC*UA Awards, фестивалю non-media-маркетингових і digital-комунікацій Wow Done Awards, міжнародного фестивалю реклами Ad Black Sea, тижня креативності Ukrainian Creative Week, конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of, конкурсу KAKADU Awards, конференцій Best Marketing Practices, а також різноманітних досліджень, рейтингів агентств і рекламодавців, розв’язання питань правового регулювання рекламної діяльності тощо.
Відповідає за маркетинг-стратегію, діджитал- інновації, CRM і розвиток eCommerce в «METRO Cash & Carry Україна».
У минулому керувала маркетингом торговельних інтернет-майданчиків Prom.ua, Tiu.ru, Satu.kz, Deal.by в країнах СНД, сформувала команду з маркетингу та розробила бренд-стратегію для Prom.ua – лідера ринку електронної комерції в Україні. 2016 року отримала дві нагороди на Effie Awards Ukraine.
Досвід у сфері маркетингу становить 12 років, у сфері діджитал і електронної комерції – 10 років.
Заступник голови правління, член правління «АТФ Банк». Досвід роботи в сфері розвитку бізнесу, маркетингу та продажів складає більше 15 років.
До приходу в «АТФ Банк» і переїзду до Казахстану займав керівні позиції в сфері маркетингу і розвитку бізнесу в таких великих українських компаніях, як «Нова Пошта», ЗІП (ТМ Triora, «Зебра», «Мальва» і ін.), POST EXPRESS, ModnaKasta.
Протягом своєї кар’єри реалізовував проекти з виведення на ринок нових брендів, побудови систем і моделей продажів, розвитку і навчання персоналу, відкриття нових каналів дистрибуції.
Має успішний досвід створення і розвитку бізнесів з нуля (розробка стратегії, створення команди та керівництво підприємств, робота з інвесторами), а також досвід управління великими командами до 1500 чоловік і розгалуженою філіальною мережею.
Підприємець і startup manager з 15-річним досвідом роботи в різних сферах. Запустив більше 10 успішних проектів. Останні 1,5 роки сфокусований на запуску унікальної платформи для створення мобільних додатків нового покоління всередині месенджерів.
Іван вважає, що в найближчому майбутньому весь бізнес буде змушений створювати такі програми та переходити в месенджери, щоб бути на прямому зв’язку зі своїми клієнтами. Це вже відбувається сьогодні, оскільки ElevenBots розробляє додатки для TUI, “Арт Завод Платформа”, Terrasoft, Tarantino Family, Ukrainian Marketing Forum і ще для 30 + компаній.
У таких додатках зручніше і ефективніше комунікувати з клієнтами, залучати їх до спілкування. Такі додатки допомагають клієнтам легше проходити через бізнес-процеси компанії і отримувати необхідні послуги.
Має більше ніж 13-річний досвід роботи на топ-позиціях у сфері маркетингу. До «Фокстроту» очолював напрям маркетингу в EVO, Prom.ua, «Лідер-Снек» (ТМ «Хомка»), «Глобал АВС» (ТМ «Снігова панда»), ГК «Нові продукти» (торгові марки Shake, Revo, Non-Stop тощо) і в корпорації «Олімп» (ТМ Prime, «Біленька», «Приватна колекція», «Олімп», «Вдала», «5 крапель» тощо).
Топ-4 історії успіху Олексія Філановського:
Експерт з бізнес-комунікацій із 20-річним досвідом роботи в корпоративному секторі.
Трудова і громадська діяльність:
Закінчила Київський національний університет ім. Т. Г. Шевченка, Інститут міжнародних відносин, а також Університет сингулярності за програмою для керівників (Executive Program, США).
Має більше ніж 15-річний досвід роботи в маркетингу. До IDNT керувала провідними рекламно-маркетинговими агентствами: креативним бюро “САХАР”, MR.WOLF. Обіймала посаду Account Director в Saatchi & Saatchi. Співпрацювала з такими компаніями, як МТС, “Оранта”, “Банк Форум”, Commerzbank, Credit Agricole, мережа аптек TAS, Toyota, Lexus тощо.
У IDNT, яка спеціалізується на розробці і впровадженні концепцій і форматів для роздрібних мереж і банківських відділень, відповідає за маркетингові аспекти проектів, розвиток бізнесу і освітні програми.
Також Олена є співзасновником “Рітейл-середи”, та Retail marketing school, спікером маркетингових і банківських заходів в Україні та Білорусі, членом українського Private Banking Club, а також співтовариства Bank-Online Україна.
Має професійні нагороди у сфері маркетингу: Effie Gold 2010 (Triora), Effie Silver 2006 (UMC).
Компанія IDNT співпрацює з рітейлерами і банками із СНД, реалізує проекти у країнах Європи. Застосовує досвід роздрібної торгівлі в банківській сфері, і навпаки. У IDNT вважають, що функціональний дизайн і рітейл-маркетинг у точці продажів є одним із найважливіших чинників успіху для ретейлерів, і це вимагає від дизайнерів, маркетологів, архітекторів, фахівців зі споживчого досвіду абсолютно нового розуміння потреб клієнтів в еру онлайн- і мобільних технологій.
IDNT співпрацює із провідними компаніями у галузі дизайну й керування споживчим досвідом (IDEO), а також із центрами інновацій і Customer Experience великих банків Великобританії, Іспанії та Сінгапуру. Є партнером провідної британської рітейл-консалтингової компанії Retail Vision.
Серед клієнтів IDNT є провідні рітейлери, як-от “Фокстрот”, “Алло”, MOYO, “Наша ряба”, Укртелеком, “Космо”, “Самсунг”, “Єва”, “Логіка” (Казахстан), а також банки з України та Росії: “Райффайзен Банк Аваль”, ПУМБ, UnicreditBank, Банк Москви, “Креді Агріколь”, Ощадбанк, “Номос Банк” тощо.
Консультант зі стратегічного маркетингу та клієнтського сервісу, співвласник маркетинг-агентства WTF. У маркетингу більше 19 років, і за цей час пройшов всі щаблі кар’єрної маркетингової сходи: від маркетинг-аналітика, бренд-менеджера до директора з маркетингу в декількох компаніях. Має експертизу в стратегічному маркетингу, виведенні нових продуктів і послуг на ринок.
Понад сім років – з 2004 по 2009 роки, а також з 2010 по 2012 роки – присвятив роботі в компанії “Оболонь”, куди в перший раз прийшов на позицію заступника директора з продажу та маркетингу, а вдруге повернувся в якості маркетинг-директора . Серед досягнень Віталія – розробка успішного позиціювання ТМ «Оболонь», запуск на ринок нових торгових марок, таких як Zibert, Zlata Praha, пивний бренд номер один у Великобританії Carling, а також бренд «Ячмінний колос».
У 2009–2010 роках працював на посаді маркетинг-директора ГК «Верес» над створенням і реалізацією маркетингової стратегії компанії в двох країнах – Україні та Росії.
З червня 2012 року Віталій вирішив кардинально змінити кар’єру і перейти на бік рітейлу.
До жовтня 2013 року він обіймав посаду маркетинг-директора «Еко-Маркет». За півтора року роботи вдалося істотно змінити зовнішній і внутрішній вигляд магазинів, рекламну комунікацію, ввести ряд ініціатив щодо поліпшення якості обслуговування споживачів, підготуватися до перезапуску програми лояльності.
З листопада 2013 року по березень 2017 обіймав посаду директора з маркетингу компанії «WOG Рітейл», продовжуючи свою кар’єру в ритейлі, але вже паливному. Одним з головних досягнень став запуск проекту «Найкавовіша кава», перезапуск програми лояльності WogPride, мобільного додатка WogApp, ребрендинг мережі, і ряду інших інновацій.
Закінчив Запорізьку державну інженерну академію, отримавши два дипломи (інженерна та економічна спеціальності).
Має спеціалізовану освіту в маркетингу (The Chartered Institute of Marketing) і диплом MBA Міжнародного інституту менеджменту.
Восени 2017 року об’єднав свої зусилля з Сергієм Венгером і створив консалтингову компанію WTF (Wenger&Tkachenko Firm), яка спеціалізується на управлінському та маркетинговому консалтингу, аудитах, оганізаційній ефективності, побудові ефективних систем продажів.
Закінчив Запорізьку державну інженерну академію, отримавши два дипломи (інженерна та економічна спеціальності).
Також має спеціалізовану освіту в маркетингу (The Chartered Institute of Marketing) і диплом MBA Міжнародного інституту менеджменту
Входить до складу Art Directors Club Ukraine, неодноразово перебував в журі міжнародних фестивалів реклами, серед яких Effie Awards, Golden Hammer, КМФР.
Ярослав Сердюк – директор зі стратегії та співвласник креативного агентства banda.agency. Найтитулованіший рекламіст України* за версією його мами. За свою кар’єру отримав понад 200 міжнародних нагород. У 2012 році banda.agency увійшло до п’ятірки найефективніших незалежних рекламних агентств у світі за результатами престижної премії Effie Awards. Banda.agency також отримувало титул кращого креативного агентства України та найефективнішого агентства України за версією ВРК. Ярослав є частим спікером на форумах, пов’язаних з рекламою і маркетингом, автором непристойно довгих статей.
Голова редакційної ради телеканалу «Україна» і постійний спікер Вищої школи комунікацій, директор з комунікацій Групи СКМ. Член Наглядової ради Гуманітарного штабу Ріната Ахметова.
Наталя 12 років обіймає посаду директора зі зв’язків з громадськістю та комунікацій Групи СКМ.
В її обов’язки входить побудова відносин з цільовими аудиторіями, в тому числі з ЗМІ, працівниками підприємств, жителями регіонів присутності, владою, громадськими організаціями, широкою громадськістю, а також побудова репутації та формування позитивної громадської думки про СКМ.
Провідний експерт з трансформування компаній, формування стратегічної ідеї та стратегії розвитку бізнесу. Має більше 15 років досвіду в стратегічному девелопменті та понад 100 успішних проектів для українських та міжнародних компаній. З 2010 року викладає у Києво-Могилянській Бізнес-школі та Школі охорони здоров’я при Києво-Могилянській академії. Автор і викладач ряду навчальних курсів: стратегія; ведення змін; управління результативністю.
Компанія Strategic вже 23 роки створює і втілює проривні стратегії масштабування міжнародних та українських компаній. На її рахунку 187 реалізованих проектів у 20 секторах бізнесу. Серед клієнтів Strategic були компанії ADAMA Ukraine, «БаДМ», Global Spirits, «Дарниця», «Енергоатом», Xinwei Ukraine, «Ерідон» та інші лідери ринку.
Методологія Strategic із формування стратегічної ідеї, стратегії та її впровадження лягла в основу стратегічного блоку MBA-програм Києво-Могилянської бізнес-школи.
Має більше 17 років професійного досвіду роботи в сфері стратегічного, управлінського і фінансового консалтингу.
До «Укрпошти» працював в американському офісі міжнародної аудиторської компанії KPMG в Нью-Йорку. Визнаний найбільш маркетинг-орієнтованим СЕО України за версією X-Ray Marketing Awards – 2017.
Має досвід роботи в Україні та інших країнах світу.
Отримав ступінь МВА в Georgetown University, юридичну освіту в George Washington University Law School і бухгалтерську освіту в Pace University in New York.
Керуючий директор компанії IdeasFirst, що спеціалізується на проведенні великих форумів і конференцій у сфері маркетингу та менеджменту. Брала участь у формуванні сегмента спеціалізованої професійної преси в Україні, проте більше 10 років тому полишила медіабізнес і створила компанію у сфері ділових подій.
Ірина розробила концепцію і формат таких проектів, як Український форум маркетинг-директорів і Міжнародний форум «Лояльний покупець: де у нього кнопка?». Серед проектів, реалізованих компанією IdeasFirst, – організація приїзду в Україну експертів світового рівня К’єлла Нордстрема та Мартіна Ліндстрома.
Сфера професійних інтересів Ірини охоплює розробку нових форматів і концепцій маркетингового навчання та обміну досвідом.
Першу вищу освіту здобула в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут». Крім того, закінчила МБА Києво-Могилянської бізнес-школи.
Член журі маркетингової премії Effie Awards Ukraine.
Дарія має досвід управлінської роботи більше 15-ти років.
У медіабізнесі Дарія працює більше 15 років і володіє управлінським досвідом роботи в найбільших міжнародних рекламних холдингах.
До приходу в razom communications протягом 6 років очолювала медіаагентство Navigator.
Співпрацювала з такими мережевими і локальними брендами, як KFC, Leroy Merlin, Pegasus, Millenium, Heineken, BNP Paribas, Work.ua, Actavis, GSK, Phillip Morris, Diageo, Kraft Foods, Samsung, MD’s, УкрСиббанк, «Перша приватна броварня», LG, LVMH, PUIG, MTI Lux, AXA, KLM та іншими.
Прийшов в Fozzy Group в 2002 році на посаду комерційного директора, а з 2007 року займає посаду віце-президента з комерційних питань, є членом ради директорів.
Основні напрямки діяльності Валерія полягають у розробці стратегій закупівель; встановленні відносин з постачальниками, ключовими дистриб’юторами тощо; прийнятті участі в складанні планів та бюджетів компанії; постановці цілей та розробці бюджетів для відділень/департаментів закупівлі продукції; управлінні такими департаментами, як: аналітичний департамент, департамент стратегічних контрактів, департамент імпортних контрактів.
У 1995 році отримав ступінь інженера-будівельника, у 1998 році ступінь спеціаліста з економіки підприємства. Отримав ступінь МВА у 2003 році в Міжнародному Інституті Менеджменту в Києві.
Група компаній Fozzy Group є однією з найбільших торгово-промислових груп України, а також провідним українським ритейлером з більш ніж 600 торговими точками на всій території держави. Бізнес-інтереси групи компаній включає виробництво продуктів харчування, банківський та ресторанний бізнес.
А саме: супермаркети «Сільпо», оптові гіпермаркети «Fozzy» формату cash&carry, магазини «Фора» та «Бумі-маркети», фармацевтичні супермаркети «Біла Ромашка», персональна електроніка Ringoo, банківський сектор ЧАО «БАНК ВОСТОК», ресторанний бізнес «У Хромого Пола», «Старомак», «Бодегіта дель Медіо». В мережах Fozzy Group представлені товари під власними торговими марками «Премія», Premiya Select, «Повна Чаша», «Повна чарка», «Зелена країна», Protex, EXTRA! та інші. В супермаркетах «Сільпо» діє програма для постійних покупців «Власний Рахунок».
З початку свого заснування у 1997 році Fozzy Group фокусується на інноваційному вдосконаленні бізнесу, а також створює нові можливості для ринку та стимулює розвиток галузі в цілому.
Автор і організатор київської барахолки “Кураж Базар”, яка в даний час входить в топ-5 найбільш відвідуваних фестивалів Києва.
Має 12 років досвіду роботи в сфері івентів. Свою кар’єру починала в івент-агентстві S:event на позиції проектного менеджера, де вела проекти для таких великих клієнтів, як SCM, Martini, PHM і ін.
До того, як присвятити себе повністю “Кураж Базару”, Олена Гудкова протягом трьох років працювала на позиції маркетинг-директора мережі БЦ “Форум”, концентруючись на досягненні високих маркетингових та репутаційних показників компанії на ринку комерційної нерухомості, в тому числі завдяки внутрішньому маркетингу.
Проект “Кураж Базар” був придуманий в 2014 році, а з 2015 року Олена Гудкова повністю присвятила себе відродженню культури барахолок і вторинного споживання. Сьогодні “Кураж Базар” – це місце, де можна продавати свої непотрібні речі і вінтаж, мати можливість почати просування свого бренду одягу або просто відмінно покуражитися і повеселитися.
Власник незалежної креативної компанії Fedoriv, створеної в 2010 році.
Більше 10 років працює в сфері маркетингу і івентів. Ідейний натхненник і project leader фестивалів Whisky Dram, Kyiv Wine, Фермерський ринок Good Wine.
До роботи в Good Wine займала позицію project manager в PR-агентстві News Front, де реалізовувала проекти для таких брендів, як Honda, ARDO, Motorola, Nivea, Johnson’s Baby, Olmeca, Absolut.
Андрій Партика очолює компанію StarLight Sales – найбільший в Україні будинок продажів телевізійної реклами – від дня його заснування в 2005 році.
Крім того, він створив для продажу нестандартних рекламних проявів компанію StarLight Brand Content, яка відразу стала лідером ринку, і займає цю позицію до сих пір.
Будинки продажів разом з каналами СТБ, ICTV, “Новий”, M1, М2 і “Оце” входять до складу найбільшої медіагрупи країни – StarLightMedia.
До приходу на ТБ в 1997–2005 роках Андрій працював комерційним директором найтиражнішої газети України – “Експрес” (Львів). Також має досвід реалізації проектів в якості кіно- і музичного продюсера.
За роки роботи в рекламному бізнесі Андрій Партика придбав унікальний досвід по виведенню на ринок тисяч брендів, а також успішної реалізації антикризових проектів.
Допомагає компаніям будувати поважні і довгострокові відносини з клієнтами. Фанат майбутнього, його місія – поширювати довіру до технологій та історій.
13 років в IT-бізнесі, 10 з яких – в корпорації «Майкрософт». Будував маркетинг, запускав продаж, продукти і переконував українців, що технології – це корисно і дивовижно.
17 років у агробізнесі. Має 10 років досвіду у продажах в українському підрозділі компанії «БАСФ Україна», два роки – на посаді комерційного директора у в МПП «Фірма “Ерідон”» – найбільшому дистрибуторі ринку засобів захисту рослин та насіння. З 2014 року очолив трансформацію у компанії «Адама Україна». Любить приймати бізнес-виклики – одночасне зростання у долі ринку та прибутковості.
Вірить у світле майбутнє сільського господарства України, яке настане після земельної реформи та посилення сегменту господарів.
Отримав ступінь MBA у КМБШ, економічну освіту у КНЕУ ім. Гетьмана.
Керуючий партнер консалтингової компанії Odgers Berndtson Ukraine, яка займається розвитком лідерства та пошуком вищого керівництва. Відповідає за промислову практику компанії, а також за пошук керівників та членів правління в Україні. Роман спеціалізується на пошуках виконавчих та незалежних директорів.
До того як приєднатися до команди Odgers Berndtson Ukraine, Роман займав посаду старшого консультанта у провідній консалтинговій компанії з пошуку та розвитку талантів, зосереджуючи увагу на агробізнесі, гірничо-металургійному секторі. До цього Роман займав керівні посади в галузі фінансів та управління людськими ресурсами в українській компанії з розвитку нерухомості та міжнародній аудиторській фірмі.
З 20013 року виконує роль незалежного директора (non executive director) в компанії Terra Food – одному з провідних українських гравців на ринку FMCG.
Роман отримав ступінь магістра фінансів Національної академії управління.
Дослідник з більш ніж 20-річним досвідом у сфері маркетингових досліджень і супроводу брендів.
Є генеральним директором Української маркетингової групи (UMG), національним представником асоціації ESOMAR в Україні, а також офіційним сервіс-провайдером Американської Торгово-Промислової Палати (ACC) в Україні.
Викладає курс з досліджень в бізнес-школі МІМ-Київ.
Закінчила Національну Академію управління за спеціальностями «Фінансовий менеджмент» і «Міжнародна економіка».
Олексій має більше 10 років досвіду роботи на рекламному ринку, з них чотири останні роки – в цифрових комунікаціях.
Олексій відповідає за креативні рішення для діджитал-каналів і роботу з інноваціями в HAVAS Digital Kyiv. На сьогоднішній день агентство входить в ТОП5 рейтингу ефективності digital-агентств України у 2017 році та ТОП5 Trusted Agencies в 2017 році.
Свою кар’єру Олексій починав в таких агентствах, як Leo Burnett, Geometry Global на позиції Creative Group Head. З 2012 до 2014 року був креативним директором GRAPE UA (діджитал-агентство №1 в 2015–2016 роках). У 2017 році очолив креативний відділ HAVAS Digital Kyiv, де розвиває такі напрямки, як: Influencer Marketing, AI, інтеграцію з Shazam і роботу з мессенджерами / чатбот.
Роботи Олексія були відзначені на багатьох міжнародних фестивалях – ADC * EU, EUROBEST, FWA, Effie, AWWWARDS, CSS Design Awards, Facebook Studio Awards.
За цей час він встиг попрацювати з такими брендами, як BAT, PEPSICO, Coca Cola, Nestle, LOREAL, PMI, RedBull, TEVA і ін.
Працює в комунікаціях з 2001 року. В даний час – партнер стратегічного напрямку брендинг-агентства«Тень». До цього – директор Hoshva PR, найефективнішого PR-агентства 2016 року за версією Effie.
Допомагала таким брендам, як OLX, Martini, Helen Marlen, Synevo, Vichy, Durex, Watsons, Scholl, WOG і GAP бути відмінними комунікаторами.
Стратег, продуктолог, аналітик і трохи маркетолог.
Ви почуєте захопливу історію успіху і дізнаєтеся:
У 2004 році закінчив київський фізико-математичний ліцей №145 і поступив на факультет кібернетики КНУ ім. Т. Шевченка, який успішно закінчив у 2010 році.
З 2008 року – ко-фаундер і СЕО компанії ЛУН – найбільшого в Україні пошукового ресурса з нерухомості.
Як стратег, драйвить використання перспективних технологій AI/ML, VR/AR, Drones.
Як продуктолог і маркетолог, відштовхується від потреб користувачів, а не перспективності технології.
Як аналітик, вважає, що все добре б порахувати.
Співзасновник і керівник проекту з дослідження культури поведінки українців Die Kulturträger, Chief Strategy officer MullenLowe Adventa.
Стратег з 20-тирічним досвідом стратегічного, бренд- і комунікаційного планування для провідних міжнародних та українських компаній, серед яких Carlsberg, «Київстар», Danone, ТРК «Україна», JTI та ін.
До команди MullenLowe Adventa (раніше Adventa Lowe) приєднався в 2009 році на посаді стратегічного директора.
C 2013 по 2017 роки обіймав посаду керівника стратегічного департаменту групи «АДВ Україна», а також керував підрозділом з вивчення соціально-культурних трендів Trendwatching Ukraine.
З 2011 по 2012 роки розробляв глобальні бренд- і комунікаційні стратегії для тютюнових брендів Davidoff, R1 і Drum.
Має досвід роботи з такими категоріями, як «Тютюнові вироби», «Телекомунікаційні послуги», «Алкогольні і безалкогольні напої», «Фінансові послуги», «Рітейл», «Кондитерські вироби», «Фармацевтика» тощо.
У міжнародній компанії WD & SS відповідає за маркетинг в Україні і за кордоном. Будучи одночасно співзасновником партнера WD & SS – консалтингової компанії Export Growth – Ірина курирує напрямок розробки і впровадження маркетингових стратегій з виходу на експортні ринки.
Має 18 років досвіду у побудові та розвитку систем інтегрованих маркетингових комунікацій та зв’язків з громадськістю у фінансовій, автомобільній сферах, інформаційно-правовому, консалтинговому, ювелірному, IT, ресторанному, готельному та туристичному бізнесах, ЗМІ.
Має досвід в розробці, просуванні і розвитку програм лояльності, CRM; досвід розробки експортних стратегій, виведення та організації просування, продажів продукції брендів в європейському ринку, в Китаї, країнах СНД.
Старший менеджер в лондонському офісі консалтингової фірми Prophet, і з 2011 року допомагає таким компаніям, як Swarovski, Electrolux, Swiss Re та AIA розробляти і втілювати стратегії для зростання.
Артур також бере активну участь у визначенні та еволюції підходів і послуг, що надаються Prophet в області прискорення зростання бізнесу (Growth Acceleration).
Народившись в Вірменії, провівши юність в Україні і вже давно працюючи в Великобританії, Артур говорить про бізнес із розумінням культурних і ділових особливостей в різних регіонах.
Артур вільно говорить англійською, російською, українською та вірменською. Він має ступінь магістра менеджменту Лондонської бізнес школи.
Prophet – міжнародна консалтингова фірма, яка допомагає компаніям знаходити найкращі шляхи для зростання. Фокусується на трьох основних областях: створення релевантних брендів і споживчого досвіду, реалізації стратегій для зростання, а також використанні цифрових технологій в якості трансформаційної сили.
Унікальність підходу Prophet – поєднання аналітики, стратегії і креативності з оптимістичним і, в той же час, прагматичним підходом, що дозволяє допомогти клієнтам в пошуку нових напрямків зростання.
Керує групою компаній BBDO Ukraine & Central Asia (більше 100 співробітників) – декількома офісами найтитулованішого креативного агентства у світі. BBDO Ukraine носить звання самого креативного агентства України. Багаторічний володар титулу «Агентство Року», переможець і призер практично всіх локальних і міжнародних фестивалів, у тому числі Epica, Eurobest та Cannes Lions. У 2016 році BBDO Ukraine було визнано найкращим у професійній репутації (Вибір топ-100 маркетинг-директорів країни).
Працювати у сфері маркетингу почав у 2000 році. Реалізував понад 500 проектів у різних галузях комунікацій – реклама, промо, директ-маркетинг, діджитал.
З 2003 по 2013 роки працював в Ogilvy & Mather. З 2010 року – керуючий директор Ogilvy & Mather. Чотири роки поспіль (2010, 2011, 2012, 2013) агентство отримувало титул “Agency of the Year”. Крім того, Ogilvy & Mather у 2012 року було визнано найефективнішим агентством у Європі за версією EFFIE + Warc.
Із 2014 року Віктор керує групою компаній BBDO Ukraine – українським офісом найтитулованішого креативного агентства у світі.
Наприкінці 2014 року агентство увійшло до ТОП-3 за рейтингом професійної репутації (серед 100 маркетинг-директорів України). Наприкінці 2015 року компанія отримала титул “Agency of the Year” за сумою показників креативності й ефективності. 2016 року BBDO було визнано найбільш креативним агентством року, а також «Вибором маркетинг-директорів №1» (вибір рекламодавця) і знову “Agency of the Year”.
Серед клієнтів BBDO є як міжнародні компанії та бренди (Mars, VISA, TEVA, Pepsi, Toyota/Lexus), так і найбільші локальні (Сільпо, Карпатська Джерельна, Ельдорадо, тощо).
Віктор Ішков – один із 100 кращих топ-менеджерів України («Інвест-газета», 2013 рік). Колумніст журналу Forbes у 2012–2013 роках.
Ключові компетенції: управління креативним бізнесом, менеджмент творчих команд, комунікаційні стратегії та досягнення бізнес-ефективності за допомогою креативних рішень.
Співзасновниця та CEO CHANGERS, консалтингової компанії з лідерства та управління персоналом. У минулому – HR Business Lead Mondelez International в регіоні EEMEA.
Оксана – міжнародно визнаний професіонал у сфері управління персоналом, розвитку лідерства та талантів з більше ніж 20-річним досвідом в Україні, на ринках Центральної та Східної Європи, Близького Сходу, Африки та Азії.
Керувала численними проектами зі змін та трансформацій на глобальному рівні.
«ЧОМУ?» Оксани – надихати лідерів максимально розкривати свій потенціал шляхом розвитку їхніх команд та організацій.
Професійно займається маркетингом 7 років. У минулому співпрацював з такими українськими брендами, як «Шатель», ARTSTEP, Maxus, EnglishHome і «Альфа Банк».
На посаді керівника digital-маркетингу в «ПриватБанк» відповідає за онлайн-комунікації і нестандартні маркетингові проекти.
Фанат використання синтетичного маркетингу і спілкування з клієнтами в природному середовищі.
Вважає, що для хорошого маркетолога все повинно бути в радість, будь то створення своїми руками торгового обладнання на верстаті або рекламної кампанії національного масштабу.
Має PhD Degree in Economics (Measuring the marketing effectiveness of retailers).
Має 12 років досвіду в комунікаціях провідних компаній, включаючи UMH, COMFY, «Нова пошта», «Укралізніця». В даний час – директор з маркетингу компанії UKLON.
Захоплюється маркетинговою математикою, поведінковою економікою і теорією ігор. Любить котів. Першу прес-конференцію провів в 19 років.
Павло має більше 15 років досвіду управління бізнесом.
Павло Лисенко має більше 15 років досвіду управління бізнесом міжнародних компаніях в Україні. З 2016 року – комерційний директор компанії «БРАЗ ЛАЙН» (холдинг «АЛЮМЕТА», «Броварський алюмінієвий завод»). Павло – досвідчений менеджер з орієнтацією на отримання компанією максимальних результатів в продажах, який активно працює в сегменті В2В і В2С. До приходу в «БРАЗ ЛАЙН» був генеральним директором українського представництва компанії «ОВК Трейд», директором компанії «Италстиль», комерційним директором ТОВ «МЕТА ПАК», генеральним директором «МастерНЕТ».
Сертифікований agile-коуч і scrum-тренер, засновник компанії AgileDrive, запрошений викладач Києво-Могилянської бізнес-школи (kmbs) у напрямку Business Agility. Допомагає створювати agile-культуру і вибудовувати гнучкі процеси в не-IT-компаніях. Знає, як за допомогою гнучких підходів побудувати сильну команду і підвищити ефективність бізнесу.
За 12 років роботи в найбільших IT-компаніях України (EPAM, GlobalLogic, SoftServe) Юрій отримав досвід міжнародного співробітництва в ролях від бізнес-аналітика до керівника портфоліо проектів (до 70 співробітників). Його професіоналізм відзначено найпрестижнішою галузевою нагородою Ukrainian IT Awards (2015 рік, номінація Best Profesional in Project Management).
З 2011 року Юрій сфокусувався на Agile як філософії мислення і способі роботи. Отримав сертифікат тренера і коуча («Живое Дело»), а також пройшов ряд міжнародних сертифікацій від ScrumAlliance (Certified ScrumMaster, Certified Scrum Product Owner, Certified Scrum Professional, Certified Agile Leadership) і LeanKanban University (Kanban Management Professional).
Основна спеціалізація – agile-трансформації компаній, починаючи з рівня ТОП-команд (Vodafone, Philip Morris, Watsons, Multiplex і ін.).
Яскравий представник нової формації підприємців, у яких робота, хобі та спосіб життя збігаються. Роман є експертом в сфері фуд-бізнесу, членом журі премії «Сіль», фахівцем в організації масштабних івентів та в благоустрою міста.
Досвід Романа в гастро-індустрії починався з власного фуд-трака і гастробарі Tomatoes, а в 2013 році трансформувався в організацію першого фестивалю Ulichnaya Eda. Саме успіх цього фестивалю став потужним поштовхом до ревіталізації колишнього Дарницького шовкового заводу в найбільшу івент-локацію країни – «Арт-завод Платформа». З 2014 року Роман став ще й керівником проектів «Арт-заводу».
За 5 років фестиваль виріс в однойменну успішну компанію. Зараз заходи, організовані командою Ulichnaya Eda, збирають 10–30 тисяч гостей, об’єднують з кожним разом все більше учасників і партнерів, викликають все більший резонанс в пресі і соціальних мережах. Найпопулярніші з них: Ulichnaya Eda, «Білі ночі», Kyiv Coffee Festival, Kyiv Beer Festival. Кожен фестиваль поєднує в собі найулюбленіші формати відпочинку городян. Завдяки цьому вони об’єднують людей різного віку та інтересів.
Цінність фестивалів не лише в тому, що вони створюють популярні заходи для відпочинку з друзями та близькими. Вони є наймасштабнішим в Україні стартап-майданчиком для фуд-бізнесів. Багато учасників – фуд-траки, кафе, ресторани, фермери, нішеві і крафтові виробники, хендмейдери і просто любителі готувати змогли протестувати свій продукт на тисячах гостей, вдосконалити його в умовах жорсткої конкуренції, натренувати власну команду в режимі non-stop, відчути свої сили і зважитися на подальші експерименти і зростання. Тому зараз з Ulichnaya Eda асоціюється безліч надихаючих історій успіху про те, як гастро-ентузіасти відкривають власні заклади або служби кейтерингу, запускають франшизу або виростають з одного закладу в цілу мережу.
Почав кар’єру у 19 років із позиції бренд-менеджера,а в результаті,завдяки наполегливій роботі, став маркетинг-директором. У 2010 році відкрив власне креативне агенство Bart & Fink,яке співпрацює із компаніями світового рівня.
За легендою Олег Томін народився і виріс в Лісабоні. У 15 років достроково вступив в Колеж-де-Франс на факультет історії думки, який не закінчив, пішовши з останнього курсу через переїзд в Україну. З 19 років працював в різних компаніях на позиціях від бренд-менеджера і навіть до маркетинг-директора.
У 2010 році відкрив своє креативне агентство Bart & Fink, яке в перший рік роботи отримало гран-прі EFFIE. Потім було багато всього цікавого: агентство Bart & Fink виграло обслуговування Kimberly-Clark на всю Східну Європу, співпрацювало з Lifecell, Polpharma та з багатьма іншими цікавими клієнтами, робило круті соціальні проекти, а в 2018 році стало креативним партнером Українського маркетинг-форуму.
Експерт з 15-річним досвідом в стратегічному і продуктовому маркетингу, а також в побудові каналів дистрибуції. З 2007 по 2016 роки працював над просуванням і розвитком таких брендів, як Toshiba, Trust, Netis, Lenovo, Acer, а також в компаніях Asbis, «Юг-Контракт».
Останні кілька років займається консалтингом start-up-проектів в питаннях організаційного менеджменту і формування go-to-market-стратегій. У 2016–2017 роках забезпечив успішний вихід проекту в сфері лояльності в фіналісти акселераційних програм Wise Guys (Estonia) і Metro Retail Accelerator (Germany).
Спеціалізується на digital-трансформації бізнесів завдяки використанню сучасних підходів до організації ІТ-інфраструктури, застосування Data Science і AI для вирішення прикладних бізнес-задач ритейлу, e-commerce, виробництва і дистрибуції.
Отримав технічну освіту в сфері енергоменеджменту в КПІ, а також ступінь MBA в MIM-Kiev. У 2010 році команда під його керівництвом зайняла 1-е місце в Global Management Game від Tepper School of Business (USA).
Захоплюється яхтингом, Formula 1 і подорожами.
Має величезний і різноманітний досвід. Встиг проявити себе в маркетингу, рекламі, управлінні продажами, розвитку бізнесу і в бізнес-консалтингу. На його рахунку багато успішних стартапів і антикризових кейсів на вітчизняному і зарубіжних ринках.
У маркетинг Сергій Венгер прийшов з юриспруденції в кінці 90-х, заснувавши легендарну Panic Design. До цього він встиг відзначитися в яскравих журналістських проектах, керував редакціями ділових видань і регіональної телекомпанії.
В останні 10 років Сергій Венгер працював заступником генерального директора з маркетингу та продажу в керуючої компанії великого сибірського агропромислового холдингу, керував креативним агентством PROVID. Також в цей період Сергій додав до свого активу розвиток горілчаного бренду «Мягков» в Росії і успішну операцію з його продажу іноземним інвесторам.
Після повернення з Росії очолював маркетинг ПАТ «Миронівський хлібопродукт» до листопаду 2016 року. З грудня 2016 року був генеральним директором компанії «Дюна-Веста» (Львів). Восени 2017 року заснував спільно з Віталієм Ткаченком консалтингову компанію WTF (Wenger&Tkachenko Firm), яка спеціалізується на управлінському та маркетинговому консалтингу, аудитах, оганізаційній ефективності, побудові ефективних систем продажів.
Має 15-річний досвід в царині управління маркетинговими проектами, стратегічними комунікаціями. З них понад 10 років працювала в міжнародній компанії “Майкрософт Україна”, в якій розвивалася в різних напрямках, таких як: маркетингові комунікації, івент-менеджмент, інтегрований сегментний маркетинг, розвиток партнерського каналу.
З 2015 року Катерина розширила свій професійний досвід та в 2016 році очолила HR-департамент в компанії АХА в Україні. Основним фокусом був аналіз, оптимізація та вдосконалення HR-процесів у компанії, розвиток моделі HR-партнерства, а також таких напрямків, як внутрішні комунікації, навчання та розвиток, стратегічне планування персоналу, соціальні проекти. Катерина також створювала та управляла HR transversal digital проектами, направленими на розвиток інноваційної культури всієї організації.
Катерина є сертифікованим тренером з методології Design Thinking. В 2017 році закінчила навчання за програмою HRCI та захистила міжнародну сертифікацію Senior Professional in HR – International, Global Development.
В теперішній час Катерина займається підприємницькою діяльністю, в якості консультанта залучається в інноваційні проекти, ініціативи, направлені на підтримку бізнесу в період трансформації, займається викладацькою діяльністю.
Сфери професійної діяльності: HR, Innovation Management, Marketing, Communications, Design Thinking.
Має 15-річний досвід роботи у сфері маркетингу й управлінського консалтингу.
Із 2011 року керує маркетингом Києво-Могилянської бізнес-школи. Крім того, є лідером програм із маркетингу kmbs (Літня школа тотального маркетингу, Школа маркетингу тощо).
У минулому – головний редактор журналу “Новий маркетинг”, директор із маркетингу видавничого дому “Стандарт”, керівник проектів Strategic Consulting Group.
Анна – справжній фанат рекламних комунікацій в ТВ, digital та BTL.
Працює в StarLightMedia 15 років. Володіє глибокою експертизою в ТВ адже про роботу телеканалів знає зсередини працюючи понад 6 років в департаменті маркетингу каналу ICTV.
Після цього розробляла та імплементувала спонсорські та контентні проекти для великих українських та міжнародних клієнтів в StarLight Brand Content.
Зараз розвиває клієнтський сервіс в StarLight Sales.
У січні 2017 року став СЕО мережі магазинів електроніки COMFY, змінивши на цій позиції творця і власника компанії Станіслава Роніса, який керував компанією більше 10 років.
Кар’єру в бізнесі починав в компанії British American Tobacco. До команди COMFY приєднався в 2007 році.
Протягом 2017 року COMFY продовжила бути порушником спокою, збільшивши частку ринку в усіх каналах продажів, активно трансформуючись в інтернет-гравця і залучаючи мілленіалів неординарною маркетинговою стратегією. Активний учасник волонтерського руху, ініціатор низки благодійних акцій з благодійним фондом «Kiddo» і благодійною біржею «Добродій».
Garrett Johnston – провідний європейський експерт в області створення і впровадження маркетингових стратегій. Співвласник і член ради директорів швейцарської компанії Brainstore (серед клієнтів – Coca-Cola, McDonald’s, Sony, Nike), CEO консалтингової компанії Macroscope consulting.
Володіє 25-тирічним досвідом роботи на ринках 13 країн, в тому числі в Україні, Росії, Казахстані. Працював на керівних посадах у сфері маркетингу в корпораціях Cap Gemini, Ernst & Young, Cable & Wireless, PricewaterhouseCoopers, Alcatel і MCI WorldCom, Tus Group, Spectel Avaya, МТС і X5 Retail Group, Kyivstar GSM. Керував проектами в телекомунікаціях, цифрових технологіях, роздрібної та інтернет-торгівлі, фармакології, біотехнологіях.
Знає 8 мов, має дві вищі освіти. Володіє інноваційним мисленням, концентрується на створенні стратегій XXI століття, заснованих на глибокому знанні клієнтів. Улюблена фраза: «Складність не в тому, щоб знайти нову ідею, а в тому, щоб позбутися старих».
Протягом останніх п’яти років курирує діджитал-напрямок компанії Comfy.
Олександр Жиляєв має досвід роботи в маркетингу більше 15 років. У компанії Comfy – з моменту її заснування, брав участь у створенні і розвитку бренду COMFY, займаючись розробкою креативних концепцій.
Отримав освіту в області інформаційних технологій та маркетингу. За 16-річну кар’єру пройшов шлях від розробника та співвласника студії до керівника цифрового напрямку в «Київстар».
На даний момент під його керівництвом працюють команди цифрового маркетингу та електронної комерції, відділи Big Data та аналітики, служби підтримки клієнтів в електронних каналах, команди розробка та розвиток цифрових продуктів та таких каналів, як сайти, боти та мобільні додатки.
До «Київстар» допомогав побудувати он-лайн маркетинг і customer experience у мережі life :), створив цифрові функції в компанії «Воля» та платіжній системі Global Money.
Системний дослідник українського бізнесу. Ключові компетенції Ігора – стратегічний маркетинг та бізнес-модель. Поєднуючи успішний бізнес-досвід з науковим підходом, Ігор спрощує складні моделі до практичних інструментів розвитку компанії.
З 2011 року керуючий партнер DYB | Develop Your Business (шведсько-український проект для власників). У програмах DYB в Україні взяли участь понад 500 компаній. З 2003 по 2010 директор зі стратегічного розвитку і маркетингу BROCARD Ukraine (увійшла до топ-10 найефективніших у рітейлі (Forbes) та до топ-100 найприбутковіших компаній України (delo.ua).
Ігор входить до складу Дорадчих Рад низки українських та міжнародних компаній. Є членом Експертної Ради Українського Маркетинг Форуму. Кандидат економічних наук, захистив дисертацію у сфері поведінки споживачів. Член Несторівської групи (незалежне об’єднання інтелектуалів, націлене на створення візії України). Член правління IRF (International Renaissance Foundation, є частиною OSF, заснованої Джорджем Соросом).
Керуючий і креативний директор агентства Banda, яке в 2017 році отримало гран-прі Red Dot, найпочеснішу нагороду в світі дизайну.
Агентство Banda також отримувало титул кращого креативного агентства України та найефективнішого агентства України за версією ВРК.
Серед клієнтів Banda такі бренди та компанії, як Uber, Comfy, OLX, GoodWine, «Моршинська», Borjomi,«Бащинський», Eurovision, Work.ua, КАН, ЛУН, ОККО.
В активі Павла понад 200 нагород за видатні рекламні кампанії, включаючи нагороди New York festival, Epica і шорт-лист Cannes Lions.
Твердо переконаний, що перевезення є основним рушієм змін у нашому світі, і місією логістики є наближення майбутнього.
Протягом багатьох років Павло реалізовував численні проекти на національному та міжнародному рівнях як лідер. Він отримав колишню радянську компанію у 2003 році і перетворив її на провідну логістичну компанію «Автологістика», яка також є лідером в інноваціях.
Сьогодні його компанія також є провідним ІТ-розробником, який випереджає ринок і прогнозує його майбутні потреби. «Автологістика» розробляє важливі проекти в галузі автомобільної логістики та мобільності у відповідності до глобальних тенденцій.
Павло Гайдай прогнозує, що автологістика у найближчому майбутньому буде пов’язана з управлінням інформацією більше, ніж управлінням автомобілями чи людьми.
Чудово! Купуйте білет та не забудьте зафіксувати дати в своєму календарі
Ще сумніваєтесь? Тоді почитайте про наших спікерів – кращих маркетинг-директорів та експертів ринку