Агентство Bart&Fink розробило рекламну кампанію для XI Українського маркетинг-форуму (до 2018 року — Український форум маркетинг-директорів).
Цього року творці рекламної кампанії форуму вирішили пожартувати над традиційними рекламними сюжетами, через які багато роликів стають однотипними та схожими один на одного, а історії виглядають надуманими. Фахівці з Bart&Fink і організатори форуму впевнені: в Україні маркетинг тривалий час вважався інструментом, покликаним переконати аудиторію в «безкомпромісній якості, що підкреслює статус». Сьогоднішня тенденція до відкритості, чесності та демократизації поняття бренду перекреслює більшість попередніх прийомів.
«Хто б міг подумати, що і нам випаде нагода зробити ролик, який починається словами: «Мамо, мамо, а чому цей (вставити назву будь-якого продукту) такий (вставити будь-який епітет)?» А ось довелося! Дякуємо Українському маркетинг-форуму за цей унікальний шанс», — жартує креативний директор і власник Bart&Fink Олег Томін.
У рамках рекламної кампанії розроблено два основних сюжети: «Сирок» і «Футбол». Для просування в Інтернеті та на радіо команда креативного агентства створила цілу серію абсурдних сюжетів. Вихід рекламних роликів за підтримки Starlight Sales запланований у березні цього року на каналах ICTV, СТБ, М1, М2, 24ТВ, «Новий Канал». Зовнішня реклама реалізується на рекламних поверхнях компаній BigMedia і «Прайм». У радіоефірі реклама прозвучить на «Люкс ФМ».
Замовник кампанії — Український маркетинг-форум, який уже понад десять років виступає в ролі найвпливовішого маркетингового майданчика країни та головного місця зустрічі спільноти професіоналів. Уже одинадцятий за рахунком форум відбудеться 3–4 квітня цього року в КВЦ «Парковий».
«Ми — одні з небагатьох організаторів на українському ринку, хто вірить у силу яскравого креативу для просування подій і намагається працювати з кращими креативними та продакшен-агентствами в Україні. В цьому році ми вперше співпрацюємо з агентством Bart&Fink і дуже задоволені результатом», — зазначила продюсер Українського маркетинг-форуму Ірина Бондаренко.
Розробник рекламної кампанії для XI Українського маркетинг-форуму — Bart&Fink — це незалежне креативне агентство, багаторазовий призер EFFIE (у тому числі Gran Prix), яке за вісім років з моменту заснування працювало з найбільшими мультинаціональними й українськими компаніями. Авторству агентства Bart&Fink належать найбільш помітні комунікаційні кампанії в країні (для «Боботік», «ЛІМО», «Гербалор», busfor.ua, whoisit? та багатьох інших).
Команда Bart&Fink — це креативний директор Олег Томін, еккаунт-директор Поліна Просвірякова, арт-директор Pierre Di Den, арт-директор Ірина Козаченко, копірайтери Катя Чанишева та Михайло Фіщенко, дизайнер Настя Бондар, еккаунт-менеджер Анна Джандоєва.
Продакшен кампанії виконаний BelkaSrelka Branding+Production — командою експертів у сфері брендингу та виробництва, що має 15-річний досвід роботи на рекламному ринку України. За реалізацію проекту відповідали виконавчий продюсер Ольга Олещенко та лінійний продюсер Катерина Дроздова.
Аренда обладнання (камера, світло), його встановлення та обслуговування на знімальному майданчику здійснені рентал-компанією ZODIAC, супервайзер – Тарас Хрищенюк.
Постпродакшен кампанії реалізований AdShot Creative, креативним агентством повного циклу. Компанія спеціалізується на трьох напрямах: продакшен, креатив і діджитал. Над рекламною кампанією також працювали account director Катерина Скібіляк, postproduction supervisor Ігор Десятніков.
Режисер проекту — Shiny Brillianstar, оператор — Ілля Максименко.