2018 року Український форум маркетинг-директорів змінить назву і став Українським маркетинг-форумом. «Ми завжди розуміли маркетинг як щось більше за функцію маркетинг-департаменту. Одинадцятий рік проведення події дає нам право говорити про маркетинг серйозно, з позиції першої особи. Адже маркетинг – це справа всієї компанії, це ідея бізнесу і його стратегія, клієнтський досвід і бізнес-модель. Нова назва лише підкреслює наше бачення. Сьогодні форум – це майданчик для пошуку нових ідей та обговорення накопиченого досвіду. Сподіваємося залишатися такою платформою і надалі», – зауважила Ірина Бондаренко, продюсер Українського маркетинг-форуму.
Новий логотип і стиль розробила для заходу команда BelkaStrelka Production. Аліна Байрамова, креативний директор BelkaStrelka, розповіла: «Робота над ребрендингом головної маркетингової платформи країни виявилася цікавим і дуже амбітним завданням. Її засновники єдині у своєму роді. За ними стоять всі ті, хто створював і продовжує розвивати ринок в Україні, хто на всьому знається і кого набагато важливіше надихнути, ніж переконувати змінити свою думку. Саме натхнення стало для нас головним критерієм. І ми раді, що нам вдалося надихнути в першу чергу команду форуму.
Десять років існування цього заходу засвідчили, що все життя навколо нас є маркетингом. Ми створюємо бренди, самі стаємо ними, просуваємо, запускаємо, комунікуємо, формуємо лояльність, збільшуємо продажі, випереджаємо конкурентів, знаходимо інсайти, визначаємо тренди, втілюємо стратегії та приводимо в дію безліч дивовижних процесів, які зрештою згуртовують дивовижних людей.
Новий образ передбачає максимально просту форму – коло, символ єдності – і яскраві акцентні кольори, які символізують людей і явища, що складають основу форуму”.
ХІ Український маркетинг-форум пройде 3–4 квітня у КВЦ «Парковий» і збере більше 700 фахівців із маркетингу, стратегії та розвитку бізнесу.
Організатор події – компанія IdeasFirst – продюсує відкриті професійні конференції та створює навчальні програми для ділової аудиторії. IdeasFirst спеціалізується на маркетингу, клієнтському досвіді, програмах лояльності та інноваціях. Івенти компанії проходять в Україні та країнах Європи.
Пропонуємо переглянути відео про те, як проходив форум у 2017 році: