Спасибо!

Реєстрація
Про програму 21.01.2020

“Рости не можна зупинитися!” 6 головних тем маркетинг-форуму 2020

“Переосмислити маркетинг: виклики нового десятиліття”
Якщо минуле десятиліття запам’яталося божевільною швидкістю змін, то нове десятиліття обіцяє бути ще цікавішим часом для брендів. Пробитися до споживачів стає все складніше через нескінченний потік негативних новин. А це означає, що потрібно постійно бути в курсі подій — як глобальних, так і локальних, бути готовим вбудовувати свої комунікації в контекст дня, гнучко реагувати на виклики, вміти працювати з кризами і не забувати про автентичність свого бренду. Адже нове десятиліття — час брендів зі смислами (і про це ми вас вже попереджали минулого року).

“Рости не можна зупинитися!” — так ми сформулювали головну метафору для 13 Українського маркетинг-форуму. В цьому році ми розповімо вам історії компаній, які ростуть швидше за інших, переосмислюючи свої стратегії і маркетинг. Ми також поговоримо про роль маркетинг-директора сьогодні і її неминучою трансформації вже завтра, покажемо, як нові маркетингові технології змінюють ринки і бізнес, нарешті, подискутуємо про те, яких знань не вистачає маркетинговим командам, щоб драйв бізнес.
Пристебніть ремені міцніше, цей політ пройде на надшвидкості!

1. “РОСТИ НЕ МОЖНА ЗУПИНИТИСЯ”

Бізнес-середовище просякнуте амбіціями і бажанням власників масштабуватись. Але як зробити зростання стійким у VUCA-світі, і яка роль маркетингу в цьому процесі?

Під час секції ми побачимо п’ять прикладів яскравих українських компаній, кожна з яких знаходиться на різних стадіях масштабування, і разом вони демонструють життєвий цикл успішної компанії, яка прагне розвитку вгору:

– “За всіма правилами Кремнієвої долини” – як українське покоління Z запускає стартапи.

–  “Пташка злетіла” – after startup stage або як маркетингу нарощувати частку ринку в умовах, коли САС (customer acquisition cost) зростає з кожним днем;

–  “Дисципліна важливіша, ніж маркетинг” – початок системного масштабування, закінчення романтизму і холодний душ для директора з маркетингу. Час будувати систему.

–  “Ура, ми лідери, або Тримайтеся, нас атакують!” – фаза зрілості, на якій компанія стикається з якісної конкуренцією. Як лідери ринку захищають свою позицію і створюють маркетинг-стратегії масштабних битв.

–  “Гра у вищій лізі” –  український продукт на західних ринках – як міжнародна олімпіада з маркетингу. Як не провалити іспит, коли за тобою стежить вся країна?

2. “BRANDING DAY: БРЕНД ЯК ДЖЕРЕЛО ЗРОСТАННЯ”

Авторитетне міжнародне агентство Forrester Research в своєму прогнозі про розвиток маркетингу в 2020 році відзначає, що “бренд офіційно звільнений від обмежень маркетингу”. В еру маніфестації брендинг може дійсно стати джерелом росту і, отже, стратегічним ядром бізнесу. Вплив бренду на бізнес зростає і в Україні. Що потрібно знати про сучасний брендинг сьогодні, якщо ви хочете залишитися в професії завтра?

3. “MARTECH: “ЗЛАМАТИ” МАРКЕТИНГ МАЙБУТНЬОГО”

Якщо для більшості українських компаній розвиток AI проходить все ще непомітно, це не означає, що в найближчі 5–10 років нова хвиля маркетингових технологій не призведе до масштабних змін в маркетингу. Адже очікування споживачів підігріваються зовсім не відсталими українськими компаніями, а світовими технологічними гігантами. Так що українським компаніям варто вже сьогодні думати, як продавати післязавтра.

4. SOCIAL MEDIA GROWTH STRATEGIES”

Youtube, Instagram, TikTok – ці канали вже не можна ігнорувати. Але як оцінювати ефективність social media-кампаній? Оскільки нові практики, інструменти та самопроголошені гуру з’являються щодня, для більшості маркетинг-директорів ця сфера все ще є хаотичною, і часу на те, щоб розібратися з social media, немає.

Під час секції ми проаналізуємо стратегії зростання і систематизуємо інструменти просування, щоб допомогти маркетинг-директорам в оцінці не тільки вау-ефекту, але і реальних комерційних результатів від social media.

5.“РЕПУТАЦІЙНІ КРИЗИ: ЧИ Є ЖИТТЯ ПІСЛЯ?”

Хто не може планувати, той зазнає невдачі – ця фраза Черчілля може бути хорошою метафорою і для роботи з репутаційними кризами, які трапляються в бізнесі все частіше.

Ми обговоримо:

  • які головні ризики для українського бізнесу сьогодні?
  • що допомагає вийти з кризи і скільки “планів В” треба мати?
  • як довго аудиторія пам’ятає про те, що сталося?

І, звичайно, поговоримо про роль особистого бренду в рішенні репутаційних проблем.

6. “B2B-МАРКЕТИНГ: ЗРОСТАННЯ ЗА РАМКАМИ ЗОНИ КОМФОРТУ”

Щоб системно рости в нових ринкових реаліях B2B-компаніям потрібно впроваджувати нові фреймворки і переходити на принципово інший рівень взаємодії з відділом продажів.

НАШІ ДИСКУСІЇ

Business talks “Які СМО потрібні бізнесу сьогодні і завтра?”

Який маркетинг-директор потрібен українському бізнесу? І як досвідчені CMO бачать своє майбутнє? Ми поставимо наступні питання СЕО, власникам і маркетинг-директорам під час нашого ток-шоу:

  • Де починаються і закінчуються повноваження і влада CMO в українській компанії? Чи влаштовує всіх цей статус кво?
  • Чи може маркетинг-директор драйвити зростання?
  • Чи може сформуватися довіра між власником і маркетинг-директором?
  • Які очікування маркетинг-директорів від взаємодії CEO-CMO?
  • Як може трансформуватися зона відповідальності маркетинг-директора завтра?

Brand talks “Ребрендинг: нова мантра бізнесу. Чи може зміна айдентики і яскрава рекламна кампанія драйвити довгострокове зростання? “

Маркетинговий ринок обговорює хвилю ребрендингів: вдало – невдало, красиво – некрасиво, спрацювало – не спрацювало. Власники порівнюють бюджети, витрачені на зміну айдентики, і чекають швидкої окупності вкладень. Ребрендинг сприймається як чарівна таблетка для розвитку бізнесу.

Як визначити ту точку, коли не зважитися на ребрендинг – значить зупинитися або навіть відкотитися назад?

Про це і поговоримо під час ток-шоу. Ми запросимо на панель засновників брендів, власників компаній, які пройшли подібну трансформацію в минулому році, а також досвідчених маркетинг-директорів.

Спеціальні дослідницькі теми року:

  • “Покоління X: 20 років потому”
  • “Українське покоління Z: які вони насправді”

 

 

Схожі новини

Український маркетинг-форум створив свій клуб та розпочав проводити онлайн-ефіри
Згадуємо кращі виступи 11 Українського маркетинг-форуму

Хочете взяти участь в Українському маркетинг-форумі?

Купуйте квиток та фіксуйте дати в своєму календарі

або

Станьте партнером події