Часи не вибирають, але ми вибираємо, як проживати ті, що випали на нашу долю. І ми вибираємо не відкладати життя на потім, вносити свій економічний та інтелектуальний вклад в майбутнє України вже сьогодні.
Нашим пріоритетом залишаються цікавий контент, корисний нетворкінг, а також комфорт та безпека наших учасників та спікерів.
Чекаємо вас на 17 УМФ 17-18 квітня 2024 року!
Ось уже 17 років Український маркетинг-форум
Власники компаній та топ-менеджери, які реалізують функцію маркетингу, стратегічного планування та розвитку.
Форум найбільш корисний для компаній, які працюють на ринках споживчих товарів, товарів тривалого користування, фінансів, страхування, телекомунікацій, IT, дистрибуції, роздрібної торгівлі та послуг.
Свіжі кейси та виклики поточного року. Більше 50 яскравих доповідачів – ключових гравців ринків та найкращих експертів з маркетингу.
Ми будемо говорити на теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту та допоможуть бізнесам адаптуватися до нових реалій.
НОВИЙ УКРАЇНСЬКИЙ РЕАЛІЗМ: ЖИВУЧІ
Україна — всередині ідеального шторму. Попереду, можливо, роки війни, і нічим не гарантоване майбутнє. Тож батарейки на нулі навіть у найбільш життєстійких. Що може бути тією енергією, яка дасть паливо для довгого руху вперед у те бажане майбутнє, де Україна перемогла і процвітає?
Шукати рецепт кожному доведеться самостійно, а почати потрібно не тільки з прийняття нових реалій, але й з іще чіткішого фокусування на запитанні "Заради чого?".
Цього року ми поговоримо з українськими компаніями, які знайшли своє "заради чого", про те, як вони вибудовують свій "шлях у довгу" без ілюзій, де черпають енергію та що думають про майбутнє.
Попри всю невизначеність майбутнього, ми будемо багато говорити про нього: про технології ШІ, які вже змінюють спосіб комунікації, роботи та навчання; про розвиток людських ресурсів, яких в Україні стає дедалі менше; про кардинальні зміни у споживанні, які спричиняє війна; про те, як бізнес починає розвиватися на нових ринках і розбудовує нові соціальні стратегії, спрямовані на допомогу суспільству та війську.
Ми бачимо, як бізнес створює власну філософію — новий український реалізм, в якому головне не нити, а робити.
2024 рік, можливо, і не принесе подарунків, але ми тримаємо удар і продовжуємо будувати те, у що віримо.
Експертка у сфері створення бездоганного чоловічого класичного гардеробу. Дипломована спеціалістка з маркетингу.
Досвід роботи у маркетингу становить шість років, а у підприємництві — більш ніж 15 років. Професійний бекграунд включає роботу в маркетингу в компаніях Gillette т Procter & Gamble.
Головні досягнення:
Indposhiv увійшов у рейтинг Forbes “Next 250“ малих і середніх компаній, які є перспективними за версією Forbes.
Закінчила Міжнародний християнський університет, є бакалавром з бізнес-адміністрування. Має диплом The Chartered Institute of Marketing.
Захоплюється диджеїнгом, ранковим пірнанням, любить подорожувати.
Свою кар’єру у Carlsberg Ukraine розпочав у 2016 році і пройшов шлях від молодшого аналітика до лідера найбільшого пивного бренда України. За його участі бренд “Львівське” досяг найбільших показників частки ринку в своїй історії, “Львівське Різдвяне” встановило рекорд продажів, відбувся запуск низки продуктових інновацій, а також були реалізовані масштабні спонсорські проєкти, серед яких партнерство з національною збірною з футболу, підтримка фільмів “Захар Беркут” і “Довбуш” тощо.
Костянтин закінчив факультет економіки та управління Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана та має диплом магістра з підприємницької діяльності.
Історія про те, як в умовах воєнного часу бренд “Львівське“ адаптувався до потреб ринку з урахуванням виробничих обмежень, переглянув портфельну та комунікаційну стратегії, об’єднав українців та зміцнив лідерські позиції.
Комік, сценарист, баскетболіст, відомий під сценічним ім’ям “Прозорий гонщик“.
Організатор чотирьох благодійних реаліті-походів. Спав в усіх сімʼях України.
Як постійно тримати фокус на важливості донатів? Як створювати креатив, який дійсно працює? Чи доречний розважальний формат під час війни? Під час дискусії ми поговоримо з українськими креаторами про свободу креативу в зборах, рекламні інтеграції та співпрацю з брендами, а також зʼясуємо чого бізнес може повчитись у коміків для створення власних комунікаційних проєктів.
Ви дізнаєтесь:
20 років у сфері управління маркетингом.
Має різнобічний досвід у різних сферах бізнесу. Обіймав посаду маркетинг-директора у великих українських компаніях, серед яких НСК “Олімпійський“, ювелірний дім Zarina, Укрпошта, “Фрідом Фінанс Україна“, FAVBET, компанія АВК та ін. У послужному списку багато цікавих та успішних кейсів.
Автор ідеї та продюсер одного з перших українських рекламних YouTube-серіалів “Вільні гроші“.
Третій рік війни приносить нові виклики для маркетинг-директорів, головні з яких — виснаження команд, кадровий голод та трансформація маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність, адаптацію ветеранів та соціальні програми. Саме тепер формується новий суспільний договір, і маркетингові департаменти, які відчувають такі процеси одними з перших, вкотре проходять трансформацію.
Під час панельної дискусії обговоримо наступні питання:
20 років успішного управлінського досвіду в рекламній індустрії на боці клієнтів, телеканалів та агенцій.
Ефективно поєднує вищу економічну освіту та нестандартний підхід.
Понад 11 років рухається вперед разом із лідером рекламного медійного ринку ОMD Optimum Media. Останні вісім років керувала закупівлями на позиції Trading Director. Створила потужний напрям інтеграційних проєктів та разом із командою реалізувала багато успішних кейсів: PepsiCo, McDonald’s, ATB, Нова пошта, Philips, Sanofi, Henkel, Mars та ін.
Від серпня 2023 року — CEO ОMD Optimum Media.
Філософія: люди завжди один із найвищих пріоритетів, командна робота — ключ до ефективної співпраці та успішних проєктів. Головна місія — робити клієнтів щасливими, а їхні бізнеси прибутковими. Мама трьох дітей, майстер спорту зі спортивної гімнастики.
На вас чекає максимально конкретна розмова про реальний стан речей в агенціях та холдингах, які візьмуть участь у дискусії.
План: стартувати від кінця 2021 року, дати швидку ретроспективу 2022-го, трохи повільніше пройтися по 2023 року, зосередитись на теперішньому і дати прогноз (наскільки це взагалі доречно) на перспективу.
Сподіваємось, після панелі кожен учасник Українського маркетинг-форуму зможе загалом скласти для себе картинку актуального стану рекламного ринку України.
Досвід у медіа і контент-виробництві становить 18 років, останні дев’ять з яких присвятив контент-маркетингу інтернет-супермаркету Rozetka, де розвивав YouTube-канали, контент сайту, запустив in-house модельну фотостудію і рекламний відеопродакшен. До цього мав різноманітний досвід в онлайн та друкованих медіа.
У 2022 році в агенції Fedoriv приєднався до створення United24 Media, українського англомовного цифрового медіа, запущеного Міністерством цифрової трансформації України. Згодом вийшов зі складу Fedoriv, створив власну креативну агенцію, яка продовжує працювати з United24 Media, відповідаючи за ведення Instagram і Facebook-сторінок.
Російсько-українська війна — перша диджитал-війна, яка відбувається в режимі онлайн.
Як у соціальних мережах, перенасичених розважальним контентом на будь-який смак, просувати війну, тримаючи увагу світу на Україні, і збирати мільйонні охоплення? У 2023 році контент лише Instagram-сторінки United24 Media дивилися більш ніж 50 мільйонів людей, зробивши понад 400 мільйонів переглядів.
У своїй доповіді Олексій розповість про:
Має дев’ять років досвіду у сфері маркетингу та реклами.
Працював із такими брендами, як United24, Puma, Arx, Сomfy, “Новий канал№, Planeta kino, Intertop, Bosch Siemens, Uklon, ATB, Mechta.kz.
Спеціалізація — управління великими проєктами, стратегічне планування, комплексний маркетинг, побудова ефективної комунікації усередині команди та із зовнішніми партнерами.
Засновник та фронтмен рок-гурту “Розквіт”.
У 2011-2019 роках — керуючий партнер рекрутингової компанії Odgers Berndston Ukraine. У 2019-2021 роках — перший заступник гендиректора ДК “Укроборонпром“. З 2021-го — старший партнер, а наразі — голова офісу Korn Ferry в Україні.
Роман Бондар є співзасновником Української академії корпоративного управління — неприбуткової організації, яка співпрацює з INSEAD для розроблення найкращих практик у корпоративному управлінні та розвитку незалежних членів для приватного та громадського сектору в Україні.
Закінчив Національну академію управління, має ступінь магістра з фінансів.
У лідерства багато облич та проявів, тож які прояви призводять до успіху в умовах війни? Під час дискусії поговоримо з українськими лідерами про життєздатне лідерство. Ми досліджуватимемо такі питання:
У Енвєра більш ніж 20 років досвіду в рекламі та медіа. Він приєднався до Publicis Groupe у 2003-му і протягом багатьох років успішно розвивав як окремі агенції, так і цілі напрями бізнесу групи.
Від серпня 2018 року Енвєр став CEO Publicis Groupe Ukraine, яка на сьогодні є найбільш креативною рекламно-комунікаційною групою в Україні та об’єднує команди професіоналів у стратегічних комунікаціях та маркетингу.
В основі діяльності Publicis Groupe Ukraine — прагнення допомогти своїм клієнтам розвивати власний бізнес й трансформувати свої маркетингові стратегії. Представлена агенціями: Leo Burnett, MSL, Performics, Publicis, Saatchi&Saatchi, Spark Foundry, Starcom та Zenith.
Енвєр Кікава є президентом правління IAB Ukraine та представляє інтереси клієнтів групи у багатьох інших індустріальних об’єднаннях.
Закінчив Київський національний університет ім. Т. Шевченка. Захоплюється гірськими лижами, водними видами спорту, подорожами та штучним інтелектом.
На вас чекає максимально конкретна розмова про реальний стан речей в агенціях та холдингах, які візьмуть участь у дискусії.
План: стартувати від кінця 2021 року, дати швидку ретроспективу 2022-го, трохи повільніше пройтися по 2023 року, зосередитись на теперішньому і дати прогноз (наскільки це взагалі доречно) на перспективу.
Сподіваємось, після панелі кожен учасник Українського маркетинг-форуму зможе загалом скласти для себе картинку актуального стану рекламного ринку України.
25 років у маркетингових дослідженнях та супроводі брендів.Власниця та директорка дослідницької компанії UMG. Викладачка бізнес-школи “МІМ-Київ” (курси “Маркетинговий аналіз” та “Побудова власного бренду”).
В 2024 році стала запрошеною продюсеркою Українського маркетинг-форуму.
Має 20-річний досвід роботи в українських та міжнародних компаніях за напрямами продажів, фінансів, маркетингу, дистрибʼюторських операцій та управління ключовими клієнтами. Працював у компаніях Procter & Gamble Ukraine, Jacobs Douwe Egberts, “Верес“ та інших.
Від 2020 року працює в МХП. Відповідає за розвиток 15+ брендів компанії, запуск нових продуктів і категорій та роботу зі споживачами.
Що зробити, аби споживач полюбив твій продукт? А якщо це продукти 18 різних продуктових брендів? Поділиться команда МХП, яка розвиває, зокрема, бренди “Наша Ряба”, “Апетитна”, “Легко!”, “Бащинський”, Skott Smeat, “РябChick” та інші.
Комунікаційниця з майже 10-річним стажем та юридичною освітою. Першого серпня 2023 року Юлію призначили старшою директоркою з корпоративних комунікацій регіону Центральної та Східної Європи та Carlsberg Ukraine. Від вересня 2021 року обіймала посаду старшої директорки роботи з органами державної влади та з корпоративних питань Carlsberg Ukraine. Свою карʼєру в Carlsberg Ukraine вона розпочала у 2019 році на позиції старшої менеджерки роботи з органами державної влади.
Професійну діяльність Юлія розпочала з посади юристки, а від 2015 року працювала в Американській торговельній палаті в Україні, де пройшла шлях від координаторки роботи комітету з питань харчової промисловості до керівниці трьох напрямів — харчова промисловість, ритейл та питання інтелектуальної власності.
Юлія має диплом магістерки за спеціальністю “регулювання міжнародної торгівлі” Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка, додатково пройшла курс навчання в University of Salford (Манчестер, Велика Британія) за спеціальністю “право”.
Історія про те, як в умовах воєнного часу бренд “Львівське“ адаптувався до потреб ринку з урахуванням виробничих обмежень, переглянув портфельну та комунікаційну стратегії, об’єднав українців та зміцнив лідерські позиції.