Спасибо!

Зареєструватися

Головні теми 2018 року

Міленіали, покоління Z і старіюче населення: споживчі інсайти про українську аудиторію

  • Один з основних чинників, що впливають на структуру та перспективи ринків у довгостроковому періоді, – старіння та стрімке скорочення чисельності населення країни, яка ще 20 років тому була 50-мільйонною. Внаслідок цього конкуренція за платоспроможних клієнтів тільки посилюватиметься. Чи можуть компанії використовувати ці “гарячі точки” собі на користь? Чи готові маркетологи до цих змін?

    Ми відповімо на запитання: • як змінюються ринки вже сьогодні? • якими вони будуть завтра? • хто вони, завтрашні споживачі українських компаній? • які цінності та вподобання вони мають? • чого вони хочуть і з чим вони категорично не згодні? • як з ними комунікувати і як їм продавати?

Трендвочинг: велике і жахливе покоління “Я”

  • Більшість українських брендів створені поколінням Х, яке все ще перебуває у маркетингового керма. Але наступні покоління вже вийшли на споживчу сцену, і їхні звички й уподобання суттєво відрізняються. Не всі ідеї зрілих брендів, що росли разом з ринком, знаходять відгук у міленіалів і тим більше в покоління Z. Молодіжна аудиторія цікавиться брендами, але має щодо них власну думку.

    • Чи готові українські компанії вчити мову нового покоління, яке вже починає диктувати свої умови ринкам?
    • І чи можна взагалі застосовувати теорію поколінь для аналізу українських споживачів?

Релевантні бренди: як відповідати духові нового часу

  • Тим, хто прагне залишатися на одній хвилі зі споживачами, світові експерти з брендингу дають три основні рекомендації: “Діджиталізуй усе”, “Трансформуй клієнтський досвід у всіх каналах” и “Знайди свою власну формулу зростання”.

    Бізнес-мислитель Пітер Аакер свого часу запровадив поняття та індекс релевантності бренду. Він дозволяє вимірювати силу брендів: їхню інноваційність, любов до них споживачів, а також споживчий досвід та емоційний зв’язок.

    • Яким має бути сьогодні успішний бренд?
    • Чи можна ростити та розвивати свою аудиторію?

    Ми поговоримо про це з експертами міжнародної бренд-консалтингової компанії Prophet і покажемо кейси трансформації маркетингових стратегій від українських гравців.

    Спецтема. Колаборації брендів: чому стає модним створювати спільні продукти?

Контент-маркетинг: дорогий шлях до величі бренду

  • Формула доволі проста: реклама стає контентом, а контент – рекламою. Але… якісний контент – це дуже дороге задоволення. Тому жартівливий прогноз Рунету на 2018 рік про те, що “гарні бренди створюватимуть ще кращий контент, а погані – ще гірший”, лише частково жарт.

    Серйозних гравців, які використовують цей інструмент маркетингу, навряд чи побільшає. Водночас контент-маркетинг – шлях до величі бренду. Наважитесь?

    Цьогоріч ми обговоримо такі теми:
    • правила гри: про який контент мріють ваші клієнти, за бренд з яким контентом заплатять більше, за що занесуть вас до чорного списку або, ще гірше, забудуть і потім забудуть, як забули;
    • дистрибуція ідеології: як створювати та поширювати контент, який розважає, розповідає історії, пропонує рішення, дарує новий досвід, і хто вже робить це на відмінно.

Human-to-Human: взаємодія з лідерами думок та амбасадорами

  • Комунікації, в центрі яких перебуває людина, – один з головних трендів останніх років. Зростання інтересу до персональних комунікацій підігрівається алгоритмами соціальних мереж, посиленням інтересу до блогерів, можливістю висловлювати свою думку безпосередньо та впливати на рішення компаній.

    • Як зберігати чесність і трушність у розмові зі споживачем?
    • Що означає для бренда наявність власної позиції?
    • Як залучати амбасадорів і працювати з лідерами думок?
    • Як бути ненав’язливим, але не потонути в загальному «шумі»?

    Представники українських компаній та експерти ринку комунікацій поділяться своїми успіхами і факапами.

Customer Experience: якщо сьогодні ви не займаєтеся клієнтським досвідом, завтра він займеться вами

  • Скільки грошей треба вкласти і як швидко бігти у 2018 році, щоб забезпечувати клієнтський досвід, який розпещені кращими практиками клієнти вважають гарним? Зростаючі очікування клієнтів кидатимуть виклик усім: лідерам, послідовникам і відстаючим, адже клієнти постійно переглядають і свій досвід, і свою лояльність до тих чи інших компаній. Які стратегії слід використовувати провідним українським гравцям сьогодні?

Штучний інтелект, big data й інші технології, що трансформують маркетинг

  • Дані – нова нафта, яка живить штучний інтелект (AI), що, своєю чергою, розвиває нові ринки.

    • Чи варто українським компаніям уже сьогодні вчитися впливу на платформи, керовані штучним інтелектом, інвестувати у створення інтелектуальних агентів і цифрових помічників?
    • Чи потрібно думати про запровадження augmented reality (AR) і virtual reality (VR) у свої проекти?
    • Як збирати big data, щоб отримати більше інформації про клієнтів?

    Експерти переконані: маркетинг-директорам необхідно стежити за розвитком технологій і приміряти їх на себе. В іншому разі їхні бренди можуть доволі швидко стати непомітними на ринку.

Спецтема форуму! Brands in Culture

  • Споживачі стають вимогливішими, нелояльними і швидко змінюють свої вподобання. Традиційні підходи до побудови бренд-стратегій не працюють чи втрачають ефективність.

    • Як долають ці тренди великі міжнародні бренди? Створюють бренд-стратегії, що є частиною культури, а отже, і життя споживача.
    • Як створювати подібні стратегії в Україні? На сесії Brands in Culture ви дізнаєтеся, які ознаки свідчать про культурну напругу, як її використовувати та на який результат розраховувати.

Спецтема форуму! Персональний бренд

  • Дослідники з’ясували, що репутація компанії як роботодавця значно покращується, якщо її перша особа займається розвитком свого власного бренду. Це актуально за підвищення швидкості життя, коли розділяти зони стає все важче.

    • Чи треба вам уже сьогодні працювати над створенням особистого бренду?
    • З яких елементів він складається і які дивіденди може зрештою принести?

    Ми поговоримо про це з експертами, які допомагають у створенні особистих брендів, з професіоналами, які системно працюють над формуванням своєї репутації, а також з тими, хто вважає, що особистий бренд виникає природним шляхом і працювати над ним спеціально не варто.

Спецтема форуму! Державні гравці на конкурентоспроможних ринках

  • Державні компанії, які надають послуги на споживчих ринках, змушені трансформуватися, щоб не втрачати аудиторію та відповідати на виклики часу.

    • Як формувати адекватний клієнтський досвід для максимально широкої аудиторії?
    • Як конкурувати з великими приватними гравцями? Як створювати соціальні партнерства?

Секція за запрошенням “Стратегії на новій швидкості”

  • Статистика компаній, які працюють над стратегіями, не є оптимістичною: дев’ять із десяти не досягають успіху. Зазвичай це пояснюється тим, що “в країні криза”, “ринок падає”, або тим, що “з’явився новий конкурент”.

    Насправді світ просто змінився. І змінились правила гри у ньому. Сьогодні починає вигравати той, хто виходить за межі свого бізнесу та мислить в логіці екосистем; той, хто створює композиції небанальних рішень і управляє активами, які йому не належить; а також той, хто відмовляється від лобової конкуренції на користь взаємодії та співпраці (coopetition).

    • Тож якими є стратегії нового покоління – стратегії на новій швидкості?
    • Як створити бізнес-моделі, що випереджають час та ринки?
    • За яких умов вони стають реальним важелем проривного розвитку?
    • І як меншими зусиллями досягати масштабніших результатів?

    Про це поговоримо на закритій секції маркетинг-форуму для управлінців, які приймають стратегічні рішення в своїх компаніях та мають на них реальний вплив.

    Щоб потрапити на секцію, придбайте квиток на форум та напишіть в оргкомітет про своє бажання взяти участь у цій програмі. Кількість місць обмежена.

Бажаєте взяти участь в Українському маркетинг-форумі?

Чудово! Купуйте білет та не забудьте зафіксувати дати в своєму календарі

або

Ще сумніваєтесь? Тоді почитайте про наших спікерів – кращих маркетинг-директорів та експертів ринку