Спасибо!

Реєстрація

Програма форуму

10:00-11:00

Реєстрація та вітальна кава

11:00-11:05

Відкриття та вступне слово від продюсерок події Ірини Бондеренко та Наталі Бухалової

Веде подію Яна Брензей, ведуча "Вікна СТБ"

«Не нити, а робити: український реалізм»

11:05-11:55

Інтервʼю на сцені «Непростий шлях трансформації. Як українські компанії стають міжнародними»

Ігор Гут

співзасновник шведського проєкту DYB в Україні

Учасники:

Ростислав Вовк

СЕО та співвласник Kormotech

Олена Вовк

співвласниця біотехнологічної компанії Enzym Group та петфуд-виробника Kormotech

11:55-12:15

«Чи можлива зміна сприйняття комунальних послуг? Кейс YASNOЛОВ»

Сергій Коваленко

CEO Yasno

12:15-12:35

«TABLETKI.UA – сервіс, що вплинув на поведінку при купівлі аптечних товарів»

Євген Муравщик

співзасновник Tabletki.ua

12:35-13:30

Панельна дискусія «Майбутнє. У що вірять та до чого готуються українські компанії»

Роман Бондар

голова офісу Korn Ferry в Україні

Учасники:

Вячеслав Климов

співзасновник групи компаній NOVA (Нова пошта)

Борис Шестопалов

співвласник та генеральний директор групи компаній HD-group, співвласник GFS Group

Ольга Руднєва

CEO та співзасновниця Superhumans Center

Євген Глібовицький

експерт з довготермінових стратегій, засновник компанії pro.mova

13:30-14:30

Ланч

«Не нити, а робити: український реалізм (продовження)»

14:30-14:50

«Роби, що можеш, з тим, що маєш, там, де ти є. Кейс "Епіцентру"»

Ірина Шинкаренко

заступниця голови ТОВ "Епіцентр К" з реклами, маркетингу, зв’язків з громадськістю та ЗМІ

14:50-15:10

«Як сервіси трансформують досвід покупки. Новий формат EVA Beauty»

Василина Петлицька

керівниця бізнес напрямку EVA Beauty

15:10-15:30

«Інвестиції в розвиток заради виживання»

Марія Самплавська

маркетинг-директорка "INTERTOP Україна"

15:30-15:50

«Gunia project: натхненні українською культурою»

Марія Гаврилюк

співзасновниця Gunia Project

15:50-16:30

Панельна дискусія «Розвиток фешн-брендів під час війни»

Уляна Хром’як

виконавча директорка Українського дому у Давосі, експертка з креативних індустрій

Учасники:

Аліна Качоровська

співзасновниця і CEO холдингу Kacho Group

Катерина Возіанова

засновниця брендів Indposhiv та Heroism

Ельвіра Дамірова (Гасанова)

CEO брендів GASANOVA та DAMIRLI

16:30-17:00

Кава-пауза

«Споживач та ринок: що змінюється?»

17:00-17:20

«Gen X, мілленіали та Gen Z: споживчі та культурні тренди під впливом війни — дослідження Gradus Research»

Євгенія Близнюк

соціологиня, засновниця і директорка дослідницької компанії Gradus Research та агенції Corestone Group

17:20-17:40

«ФІШКОГРАЙ: як музика Володимира Івасюка допомогла зібрати 30 млн грн на протезування»

Софія Луць

СMО програми лояльності Fishka

17:40-18:40

Панельна дискусія «Український рекламний ринок 2024: бренди, гроші, люди»

Максим Лазебник

генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції

Учасники:

Оксана Журовіч

CEO ОMD Optimum Media

Енвєр Кікава

CEO Publicis Groupe Ukraine

Наталія Морозова

CEO Havas Village Ukraine

Андрій Партика

президент Ocean Media Plus

Арман Маткулов

СЕО & Board Member комунікаційної групи компаній Razom Group

Аскольд Шестунов

CEO BigBoard LLC

Олександр Гороховський

CEO Dentsu Ukraine

18:40-21:00

Вечірня нетворкінгова програма, фуршет та виступ української співачки та авторки пісень ROXOLANA. Залишайтесь з нами!

09:00-10:00

Ранкова кава

Веде подію Яна Брензей, ведуча "Вікна СТБ"

«ГОЛОВНА СЦЕНА»

«Дієві бренд-стратегії та комунікації»

10:00-10:20

«Як створювати бренд, що викликає емоції. Кейс "Сільпо"»

Катерина Огуряєва

директорка з маркетингу "Сільпо"

10:20-10:40

«Як кинути виклик комунікаційним стереотипам? Кейс ПУМБ»

Ксенія Сікорська

маркетинг-директорка ПУМБ

10:40-11:00

«Улюблений бренд країни: за що люблять українці під час війни»

Олена Плахова

директорка з управління репутацією групи компаній NOVA (Нова пошта)

11:00-11:20

«Хто не ризикує, той не їсть мед. Як компанія Beehive знайшла нові можливості на абсолютно іншому ринку»

Ніна Домбровська

співзасновниця Beehive Cosmetics

Ігор Ліскі

голова наглядової ради інвестиційної компанії EFI Group, співзасновник Українського інституту майбутнього

11:20-11:40

«"Львівське": єдність та лідерство, перевірені часом»

Костянтин Лось

лідер національних брендів Carlsberg Ukraine, бренда "Львівське" та Музейно-культурного комплексу "Львіварня"

Юлія Стельмах

старша директорка з корпоративних комунікацій регіону Центральної та Східної Європи та Carlsberg Ukraine

11:40-12:00

«Чай "Бойовий" і "Розвідувальний" — мільйони чайових для "Армії дронів" від Укрзалізниці. Як зробити інфлюенсерами працівників компанії?»

Олександр Шевченко

керівник з комунікацій пасажирського напрямку Укрзалізниці

Ольга Михалець

креативна продюсерка та керівниця відеопродакшену в агенції Postmen

12:00-13:00

Панельна дискусія «Креативні збори як український феномен. Чого рекламний бізнес може повчитись у креаторів нового покоління»

Валерія Толочина

Global Chief Marketing Officer MEGOGO

Учасники:

Антон Тимошенко

стендап-комік, учасник "Підпільного стендапу"

Василь Байдак

комік і волонтер

Марк Куцевалов

комік і людина

Веде подію продюсерка 17 УМФ Наталя Бухалова

«ЕКСПЕРТНА ЗОНА»

«Онлайн-маркетинг»

10:00-10:20

«Що хоче чути споживач? Не йдемо у філософію — аналізуємо дату!»

Оксана Слюсарчук

керівниця відділу маркетингу Philips Ukraine

Наталія Романенко

CEE Strategic Director OMD Omnicom Group

10:20-10:40

«Як робити SMM війни, показуючи світу те, що він не дуже сильно хоче бачити»

Олексій Тараненко

засновник і СЕО креативної агенції 16А

10:40-11:00

«Медіа майбутнього: SmartGeo Marketing»

Ксенія Михайленко

Media Director агенції Promodo

11:00-11:20

«Вплив медійки на розвиток бренда та трафік у безкоштовних каналах»

Ольга Румянцева

Chief Marketing Officer MAUDAU

Олексій Лях

засновник newage.digital agency

11:20-11:40

«Як монобренду тримати лідерство в українському e-commerce в умовах війни? Кейс PUMA»

Анна Карпіна

Head of eCommerce PUMA

Юрій Грузинський

Head of Enterprise Department at Netpeak Ukraine

11:40-12:00

Робити більше – витрачати менше»

Сергій Костя

регіональний маркетинг-директор Bolt в країнах Східної Європи та Азії

13:00-14:00

Ланч

«Дієві бренд-стратегії та комунікації (продовження)»

14:00-15:00

Панельна дискусія «Нові виклики для CMO»

Сергій Костя

регіональний маркетинг-директор Bolt в країнах Східної Європи та Азії

Учасники:

Мирослава Трандаш

managing partner Talentor executive search

Володимир Соболєв

маркетинг-директор "Ковальська"

Тетяна Юрчишина

директорка з маркетингу Київстар на B2B-ринку

Ігор Блистів

маркетинг-директор та директор з інновацій компанії Kormotech

Борис Цомая

маркетинг-директор Meest ПОШТА

15:00-15:20

«Від ідеї до тарілки: як в МХП створюють любов споживачів»

Олег Шмуляєв

заступник голови правління МХП з маркетингу

Ірина Донченко

керівниця Центру розвитку брендів категорії "М’ясо" компанії МХП

15:20-15:40

«Одночасний лонч продукту на 30+ ринків: виклики та рішення»

Валентин Гриценко

маркетинг-директор компанії Ajax Systems

15:40-16:00

«Від The Guardian до Hollywood Reporter, від Лісабону до Токіо: як створити та промотувати продукт, який не матиме кордонів. Досвід "Перевізниці"»

Олена Мартинова

директорка з маркетингу медіакомпанії Starlight Media

Лідія Паньків

маркетинг-директорка телеканалу СТБ

«Дієві бренд-стратегії та комунікації. Ще більше кейсів»

14:00-14:20

«Цінності бренду як потужний ресурс для зростання в епоху невизначеності»

Катерина Ільченко

керівна партнерка нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge

14:20-14:40

«Від дистрибуції до розроблення власного бренда і виходу на міжнародний ринок. Кейс запуску бренда іграшок BORSCH»

Ольга Овчиннікова

співвласниця та маркетинг-директорка KIDDISVIT

14:40-15:00

«Як створити бренд, який допоможе здобути лідерство. Кейс Uklon»

Вікторія Ковальова

Head of Product and Brand Marketing в Uklon

15:00-15:20

«Маркетинг на аптечному ринку: долати наслідки війни та просувати життя»

Юлія Клименюк

маркетинг-директорка Apteka 9-1-1

15:20-15:40

«Чи можливе системне зростання на спадному ринку? Як бренд Koblevo перезавантажує категорію та відновлює цікавість українців до Самчиківського розпису»

Тетяна Іванцова

директорка з маркетингу винно-коньячного напрямку Bayadera Group

15:40-16:00

Мислити нестандартно: як креатив допомагає залучати стейкхолдерів та досягати бізнес-цілей»

Оксана Костюшко

керівниця PR-проєктів Kernel

16:00-16:30

Кава-пауза

«Штучний інтелект та технології на службі маркетингу»

16:30-16:50

«Стратегії залучення команд до АІ»

Денис Суділковський

бренд- та бізнес-директор ЛУН, директор з інновацій Projector AI Lab

16:50-17:10

«Як залучити половину компанії до використання AI»

Дмитро Осіюк

керівник сервісу аналітичних рішень у MacPaw

17:10-17:30

«Яким технологіям вірити. AR | VR | AI | 3D у маркетингу. Доповідь з використанням Apple Vision PRO»

Артем Чигиринський

Chief Executive Officer ADVIN

17:30-17:35

Закриття події

Хочете взяти участь в Українському маркетинг-форумі?

Купуйте квиток та фіксуйте дати в своєму календарі

або

Станьте партнером події