Має 12-річний досвід у сфері маркетингу, комунікацій та продакшну. З 2017 року обіймає посаду креативної продюсерки у комунікаційній агенції Postmen. До цього працювала у компаніях BBC, BBC Sport та IMG Media у Великій Британії.
Разом із Postmen розробляла та реалізовувала низку успішних проєктів, зокрема соціальні кампанії для UNICEF Ukraine, UNFPA, UN Women, проєкти для Нової пошти, “Дарниці“, ПриватБанку, фандрейзингову кампанію “Зерна Правди“ для Музею Голодомору, виставкові проєкти до 150-річчя Лесі Українки та 300-річчя Григорія Сковороди, що отримали українські та міжнародні нагороди на креативних фестивалях (KIAF, EPICA, Cannes Lions, Eurobest, ADC Europe, Golden Drum та інші) та фестивалях ефективності Effie Ukraine та Effie Europe.
У 2021 та 2023 роках Postmen, двічі поспіль, визнали найкращою комунікаційною агенцією України. Серед клієнтів: фармацевтична компанія “Дарниця“, компанії Kormotech, Нова пошта, ПриватБанк, Kernel, Укрзалізниця, Electrolux та інші. Агенція працює із соціальними проєктами та громадськими активностями.
"Чай "Бойовий" і "Розвідувальний" — мільйони чайових для "Армії дронів" від Укрзалізниці. Як зробити інфлюенсерами працівників компанії?"
Як продавати новий продукт і зібрати гроші на дрони без зміни клієнтської звички, маючи нульовий медійний бюджет і лише працівників компанії як комунікаційний канал?