Спасибо!

Зареєструватися
Про форум 23.04.2018

XI Український маркетинг-форум став місцем перезавантаження маркетингових знань

Яскраві кейси, нетворкінг і незабутні виступи від лідерів індустрії – це можливо тільки на Українському маркетинг-форумі.

3-4 квітня 2018 року в столичному КВЦ «Парковий» відбувся XI Український маркетинг-форум. Цього року захід відвідали близько 800 професіоналів, щоб поговорити про стратегії на новій швидкості і обговорити найактуальніші підходи в маркетингу, покликані відповісти на виклики для сучасного бізнесу в епоху цифрової трансформації.

 

«Світ стає все більш непередбачуваним: споживчі переваги, ринки та інструменти маркетингу змінюються настільки швидко, що часто компанії не встигають повністю усвідомити цю трансформацію, – зазначила продюсер Українського маркетинг-форуму Ірина Бондаренко. – Маркетинг, яким ми його знали ще 10 років тому, вже зовсім неактуальний і потрібно вчитися створювати стійку диференціацію бренду в digital-епоху, щоб залучити набирає силу аудиторію мілленіалов і покоління Z».

Головна тема року – маркетинг на новій швидкості

«Маркетинг на новій швидкості» – головна тема 2018 року, про яку багато говорили, намагаючись зрозуміти, як встежити за всіма трендами, чи дійсно знання застарівають і як цьому протистояти. Серед кейноут-спікерів, які задали тон заходу, були власник незалежної креативної компанії Fedoriv Андрій Федорів, провідний європейський експерт в області створення і впровадження маркетингових стратегій, CEO Macroscope Consulting Гарретт Джонстон, серійний ІТ-підприємець, CEO & co-founder TemplateMonster Давид Браун і senior engagement manager консалтингової компанії Prophet Артур Арутюнян.

Досвідом українських компаній поділилися CEO COMFY Ігор Хижняк, творець і CEO фестивалю Ulichnaya Eda Роман Тугашев, і. о. генерального директора ПАТ «Укрпошта» Ігор Смілянський, CEO prom.ua Іван Кравець, креативний директор агентства Banda Павло Вржещ, CEO Newsfront PR Agency Володимир Дегтярьов і багато інших.

Значна частина виступів була присвячена мілленіалам: спікери обговорювали ключові відмінності в створенні маркетингових і комунікаційних стратегій для поколінь Y і Z. Крім того, Роман Бондар, керуючий партнер компанії Odgers Berndtson Ukraine, в рамках секції «Досліджуючи інсайти про покоління мілленіалів» поділився з учасниками порадами про те, як працювати з мілленіалами. За його словами, зараз важливо заохочувати помилки і розбирати негативний досвід в команді. Адже авторитет вже давно не працює, ефективним буде лише створення культури взаємної підтримки і менторинг.

img-title

Великий інтерес учасників викликала секція «Контент-маркетинг: шлях до величі бренду». Так, Яків Симонов, директор з розвитку клієнтів, і Дарина Булатникова, менеджер по бренд-промо Кешбек-сервісу LetyShops, розповіли, чому рекомендації відеоблогеров збільшують ймовірність прийняття рішення про покупку на 40%.

І, нарешті, не можна не відзначити найтривалішу секцію форуму «Data Driven Marketing»: від даних до алгоритмів », яка була присвячена новим технологіям в маркетингу. Сьогодні буквально кожен другий маркетолог замислюється про впровадження Big Data, чат-ботах, AI і m-commerce. У секції прозвучали кейси компаній, у яких вийшло впровадити подібні технології. Так, Віталій Султан, Chief Digital Officer «Київстар», розкрив деякі напрацювання компанії, які можуть допомогти підвищити рівень продажів, обслуговування і маркетингу компанії.

img-title

Нові формати форуму

Цього року Український маркетинг-форум запропонував своїм учасникам відразу кілька нових форматів. Вперше для власників і керівників, які приймають стратегічні рішення, було передбачено проведення окремої закритої програми. Учасники секції «Стратегії, які «пробивають стелю» в Україні та світі» в форматі стратегічного баттла змогли пройти шлях пошуку ідеї та створення стратегії. Крім того, в рамках спецтеми «Brands in Culture» учасники дізналися, для чого маркетологам треба вивчати культуру і як стежити за новими трендами на ринку.

Подивитися в рамках спецтеми «Brands in Culture» виступ «Як змусити тренди працювати на P & L» Юлії Габ, консультанта і тренера з маркетингу та організаційним трансформаціям.

XI Український маркетинг-форум проходив відразу на трьох сценах: Big Marketing Talks – яскрава програма на головній сцені, присвячена ключовим темам і кейсам року, а також аналізу важливих викликів; Expert`s Corner – професійні рефлексії і вузькі теми, які будуть цікаві більш підготовленою маркетингової аудиторії; «Майстерні» – освітня програма в малому залі (майстер-класи, присвячені головним темам року, а також важливим soft skills, необхідним для ефективного управління і особистісного розвитку). Всього програма форуму складалася з 14 секцій, в яких виступили понад 60 спікерів з різних країн і компаній.

Атмосфера події та враження учасників

Як оцінити ефективність форуму? За традицією оргкомітет форуму попросив учасників заповнити анкети зворотного зв’язку і проголосувати за кращих спікерів в нашому телеграм-додатку.

Згідно з отриманими даними, 84% учасників хочуть відвідати форум в 2019 році. 71% опитаних порекомендують форум своїм колегам, партнерам і друзям. Атмосферу форуму оцінили в цьому році на “відмінно” 53,7%, на “добре” – 41%. 

Атмосфера форуму дійсно вражає. Ось, наприклад, відгук незалежного медіаексперта та члена експертної раді форуму, Лариси Мудрак:

Для мене це форум року №1 з точки зору демонстрації можливостей українського бізнесу, оскільки тут ми говоримо про розвиток інновацій, медіа, технологій, креативу і країни в цілому. Найбільші особисті враження - від українських кейсів з big data, а також від секції, присвяченій мілленіалам. І кейноут-спікери в цьому році були фантастичні.
— Лариса Мудрак,
незалежний медіаексперт і член експертної ради форуму

Партнери проекту

Генеральним партнером XI Українського маркетинг-форуму виступила компанія Grande Affiche, протягом 14 років успішно працює на українському ринку в сфері виробництва друкованої продукції різного класу – від візиток, каталогів і банерів до гігантських брандмауерів.

Брав форум конгрессно-виставковий центр «Парковий» – мультифункціональний комплекс міжнародного класу з ультрасучасної технічною базою, яка дозволяє реалізувати найбільш складні і вимогливі івент-проекти в Україні.

Окремо всі учасники відзначили неймовірну атмосферу заходу, створену Rockets Event Agency: незвичайне grand opening-шоу і шоу на закриття, які символізували метафору «Знання застарівають. Приходь за свіжими», не залишили байдужим нікого з учасників.

Фотозвіт, новини та відгуки про XI Українському маркетинг-форумі доступні також на нашій сторінці в Facebook.

З додатковими питаннями звертайтеся до нас на пошту [email protected] або по телефону +380 (044) 599 09 79.

Організатор:

IdeasFirst – це ідейний натхненник, який відстежує світові тенденції і проривні ідеї, і робить все для того, щоб вони прийшли в Україну. IdeasFirst оперує на ринку з 2004 року як організатор відкритих і корпоративних ділових подій для бізнес-аудиторії. Компанія проводить щорічні форуми в сфері маркетингу, лояльності, дизайн-мислення і організовує візити бізнес-мислителів.

Схожі новини

«Знання застарівають. Приходь за свіжими» — Український маркетинг-форум запустив нестандартну рекламну кампанію
Маркетинг на новій швидкості: 3-4 квітня маркетологи обговорять стратегії нового покоління
«Чому цей маркетинг такий натуральний?» — у кампанії Українського маркетинг-форуму висміяли звичні рекламні сюжети

Бажаєте взяти участь в Українському маркетинг-форумі?

Чудово! Купуйте білет та не забудьте зафіксувати дати в своєму календарі

або

Ще сумніваєтесь? Тоді почитайте про наших спікерів – кращих маркетинг-директорів та експертів ринку